اکران ۱۴ فیلم جشنواره بین‌المللی فجر در ارومیه
کد خبر: 3783529
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

اکران ۱۴ فیلم جشنواره بین‌المللی فجر در ارومیه

گروه فرهنگی - مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استقبال دانشجویان از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بسیار اهمیت دارد، چرا که رنگ‌و‌بوی دیگری به جشنواره می‌دهد، گفت: تا این لحظه قول اکران ۱۱ الی ۱۴ فیلم را برای اکران داده‌اند که از میان ۲۲ فیلم اصلی، امید است بتوانیم ۵۰ درصد اصلی را گرفته تا در ارومیه اکران کنیم.

اکران 14 فیلم از جشنواره بین‌المللی فجر در ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مسعود یکانی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی، صبح امروز، 2 بهمن‌ماه، در جلسه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان بیان کرد: سال گذشته، فیلم‌های جشنواره در سینما آزادی اکران شد که با استقبال خوبی نیز مواجه شد و امید است امسال نیز در سینما انقلاب، استقبال همچون سال گذشته و پربارتر باشد.
وی ادامه داد: برای اینکه استقبال خوبی صورت گیرد، در ایامی که برای برگزاری جشنواره تعیین شده، در طول 10 روز هم باید در فضای مجازی و هم در تبلیغات‌ شهری، برگزاری این جشنواره را بزرگ‌نمایی کنیم تا مردم از اکران فیلم‌ها اطلاع داشته باشند.
یکانی با اشاره به اینکه استقبال دانشجویان از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بسیار اهمیت دارد، چرا که رنگ‌و‌بوی دیگری به جشنواره می‌دهد، گفت: تا این لحظه قول اکران 11 الی 14 فیلم را برای اکران داده‌اند که از میان 22 فیلم اصلی، امید است بتوانیم 50 درصد اصلی را گرفته تا در ارومیه اکران کنیم.
وی با اشاره به اینکه صداوسیمای استان سال گذشته در امر اطلاع‌رسانی جشنواره بسیار کمک کرد، گفت: امسال نیز انتظار پوشش خوبی داریم و بهتر است در برنامه‌های شبانگاهی و صبحگاهی، آیتم‌های 5 دقیقه‌ای برای این جشنواره قرار دهند.
یکانی با اشاره به لزوم همکاری آموزش و پرورش در اکران فیلم‌ها نیز یادآور شد: مبلغ بلیط ها نیز 10 هزار تومن بوده که در خریدهای بالای 50 نفر، به‌صورت نیم‌بها خواهد بود.
انتهای پیام

captcha