دومین جشنواره ملی جهادگران برگزار می‌شود
کد خبر: 3783530
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

دومین جشنواره ملی جهادگران برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی با همکاری معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی دومین جشنواره ملی جهادگران را برگزار می‌کند.

دومین جشنواره ملی جهادگران در همدان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی با همکاری معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی دومین جشنواره ملی جهادگران را برگزار می‌کند.
جهادگران برای ارسال آثار در عرصه‌های راهبردی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، سلامت، اجتماعی، بین‌الملل، هنر، ادب، رسانه و به صورت ویژه اقشار دانش‌آموزی، جامعه زنان، طلاب و روحانیان، مهندسان کشاورزی و جامعه پزشکی تا 10 بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند.

از برگزیدگان جشنواره پس از مراحل داوری توسط اساتید برجسته و همچنین افراد پیشکسوت گروه‌های جهادی به صورت علمی و تخصصی، تقدیر شده است و در اختتامیه جشنواره ملی با حضور مسئولان و مقامات کشوری جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در غالب، ایده، تجربه، طرح و مقاله با محوریت حرکت‌های جهادی تا 10 بهمن‌ماه به نشانی Jahadgaran-festival.org ارسال کنند.
این جشنواره با حضور اقشار دانشجویی، دانش‌آموزی، طلاب و روحانیان، مهندسان کشاورزی، جامعه زنان، جامعه پزشکی و محلات به همت بسیج سازندگی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha