دوره «آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم» در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3783558
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
«فجر 40»/5

دوره «آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم» در مازندران برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره‌ آموزش تخصصی حفظ قرآن ‌با هدف شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آن‌ها برای تدریس در سطوح علمی و تخصصی در مازندارن برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم در مازندرانمحمود تنها رییس اداره امورقرآني، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد:  دوره‌ آموزش تخصصی حفظ قرآن ‌با هدف شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آن‌ها برای تدریس در دوره‌های آموزشی حفظ قرآن‌کریم و نیز ایجاد زمینه و انگیزه در معلمان و مربیان حفظ قرآن‌کریم برای استمرار و تداوم دانش‌اندوزی در مهارت‌های تدریس حفظ قرآن در سطوح علمی و تخصصی برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین کلاس دوره طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 5 و 4 بهمن ماه با حضور استاد محمد مهدی بحرالعلوم با حضور مربیان و معلمان حفظ قرآن غرب مازندران در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) آمل و شرق و مرکزی در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود.
رییس اداره امورقرآني، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران گفت: این دوره با مشارکت اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha