بررسی شبهات توهین‌آمیز درباره سیره رسول خدا(ص) در فضای مجازی
کد خبر: 3783566
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

بررسی شبهات توهین‌آمیز درباره سیره رسول خدا(ص) در فضای مجازی

گروه معارف ــ انتشار مطالب، تصاویر و فیلم‌های اهانت آمیز علیه پیامبر اسلام(ص) در فضای مجازی خصوصا در دو دهه اخیر از سوی سازندگان آنان، نشانه دست و پا زدن‌های بی سرانجامی است که توسط معاندان برای ضربه زدن بر قامت استوار و ستبر اسلام انجام گرفته است.

بررسی شهبات توهین‌آمیز سیره رسول خدا(ص) در فضای مجازی

به گزارش ایکنا از اصفهان، پروین اصغری، محقق و پژوهشگر دینی در خصوص شبهات توهین‌آمیز سیره سیاسی و حکومتی رسول خدا(ص) در فضای مجازی در کتاب آثار برگزیده همایش بین‌المللی «فراز و فرود جایگاه رسول الله از منظر اسلام شناسان اروپایی» که در دانشگاه اصفهان برگزار شده، نوشته‌ است: انتشار مطالب، تصاویر و فیلم‌های اهانت آمیز علیه پیامبرعظیم الشأن اسلام(ص) در فضای مجازی خصوصا در دو دهه اخیر از سوی سازندگان آنان، نشانه دست و پا زدن‌های بی سرانجامی است که توسط معاندان برای ضربه زدن بر قامت استوار و ستبر اسلام انجام گرفته است.
انتشار مطالب، تصاویر و فیلم‌های اهانت آمیز علیه پیامبرعظیم الشأن اسلام(ص) در فضای مجازی خصوصا در دو دهه اخیر از سوی سازندگان آنان، نشانه دست و پا زدن‌های بی سرانجامی است که توسط معاندان برای ضربه زدن بر قامت استوار و ستبر اسلام انجام گرفته است. چرا که با برسی این شبهات و اتهامات راه برای شناخت شخصیت واقعی رسول الله(ص) مهیا گشته و جویندگان راه حق را به تکاپو جهت کشف واقعیت و پرده برداشتن از شبهات و اتهامات رهنمون می‌سازد. این پژوهش با معرفی و برسی عمده‌ترین شبهات سیاسی و حکومتی دشمنان اسلام علیه رسول خدا(ص) در فضای مجازی و واکاری خاستگاه پیدایش این شبهات و پاسخ بدانان، در صدد دفاع از ساحت مقدس رسول الله(ص) و برنامه احکام متعالی اسلام در شیوه حکومت و سیاستمداری است. رفتار بی‌رحمانه و خشن پیامبر(ص) در جنگ‌ها، ترور و کشتار مخالفان، قدرت طلبی و ثروت اندوزی پیامبر(ص) از جمله شبهاتی است که پیرامون جنگ‌ها و و رفتار سیاسی پیامبر(ص) وارد شده است و خاستگاهی جز برداشت نادرست از آیات و روایات و تفاسیر فرق و مذاهب اسلامی ندارد. چنان که با ارجاع صحیح به آیات و روایات و دقت در صحت و سقم مطالب کتب حدیثی و تفسیری و با تمسک به دلایل عقلی و کلامی می‌توان به شبهات پاسخ داد و اتهامات را از ساحت مقدس رسول الله(ص) زدود.

انتهای پیام 

captcha