اتوبوس‌های ایدز ‌در شهر تهران مستقر شد‌ند
کد خبر: 3783575
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

اتوبوس‌های ایدز ‌در شهر تهران مستقر شد‌ند

گروه جامعه ــ اتوبوس‌های ایدز توسط سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در شهر تهران مستقر شده‌اند.

به گزارش ایکنا؛ به‌نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در راستای دستیابی به اهداف و مأموریت‌های تعیین شده در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاهی‌بخشی به شهروندان با همکاری موسسه پیام‌آوران همیاری‌(چترا) اقدام به راه‌اندازی اتوبوس ایدز از تاریخ 29 دی‌ماه لغایت ششم اسفند در شهر تهران کرده است.

در این برنامه، اتوبوس‌های ایدز به همراه کادر مجرب شامل پزشک و روانشناس به‌منظور انجام مشاوره و تست رایگان اچ آی وی از شهروندان و مراجعه‌کنندگان در شهر تهران مستقر شده‌اند. هدف از این اقدام افزایش سطح آگاهی شهروندان در خصوص اچ آی وی و بیماری ایدز، مشاوره، توزیع گسترده اقلام اطلاع‌رسانی از جمله بروشور و تبلیغات محیطی، جلب حمایت و مشارکت سازمان‏‌های مردم نهاد و رفع برچسب و تبعیض از مبتلایان به اچ آی وی در افکار عمومی است.

با توجه به پراکندگی مناسب محل استقرار و ارائه خدمات اتوبوس ایدز در طول برنامه در نقاط مختلف شهر تهران، شهروندان می‌توانند با برنامه‌ریزی بر اساس جدول زمانبندی اجرای برنامه جهت مراجعه و بهره‌مندی از خدمات ارائه شده و همچنین اطلاع‌رسانی به دوستان و نزدیکان خود، ما را در ارائه خدمات هر‌چه بهتر و بیشتر به شهروندان یاری کنند.
اتوبوس‌های ایدز ‌در شهر تهران مستقر شد‌ند
انتهای پیام
captcha