دارالقرآن جمعیت هلال احمر لرستان افتتاح شد
کد خبر: 3783609
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

دارالقرآن جمعیت هلال احمر لرستان افتتاح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امروز، دوم بهمن طی مراسمی مرکز دارالقرآن تخصصی جمعیت هلال‌احمر لرستان با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

بهدارالقرآن هلال احمر لرستان افتتاح شد گزارش ایکنا از لرستان، دارالقرآن تخصصی جمعیت هلال‌احمر لرستان امروز سه‌شنبه، دوم بهمن با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان، مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام بهزاد پیروزفر، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان، در حاشیه مراسم افتتاحیه گفت: این مرکز مختص کارکنان، خانواده کارکنان و اعضای جمعیت هلال‌احمر استان با رویکرد فعالیت‌های قرآنی افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز هر روز در طول هفته به مدت دو ساعت دایر است که در روزهای زوج از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ویژه برادران و روزهای فرد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ویژه خواهران می‌باشد افزود: از اساتید و مربیان مجرب قرآنی برای حضور در دارالقرآن دعوت شده است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان با ذکر این مطلب که در این مرکز کتاب‌های مرجع قرآنی از جمله تفسیر المیزان، تفسیرنور، تفسیرنمونه، تفسیرکاشف، تفسیر مهر، تفسیر تسنیم، کتب قصص قرآنی برای استفاده فرزندان کارکنان تهیه شده است، اضافه کرد: نرم افزارهای قرآنی جهت استفاده مخاطبین تهیه شده است.

پیروزفر آموزش‌های مختلف و مسابقات متنوع قرآنی، جزء خوانی روزانه قرآن کریم با اهدای جوائز نفیس از جمله سفر زیارتی کربلای معلی و مشهد مقدس را از دیگر فعالیت‌های این مرکز برشمرد و تصریح کرد: حفظ جزء سی قرآن با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نهضت حفظ ده میلیونی در مدت سه ماه تا پایان سال برای کارکنان، اعضاء و خانواده آن‌ها انجام می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین حوزه نمایندگی ولی‌فقیه به جهت حمایت‌ از فعالیت فرهنگی در این استان و همچنین قدردانی از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در رابطه با افتتاح این دارالقرآن، خاطرنشان کرد: با ارتقا و گسترش کمی و کیفی این مرکز قرآنی رویکرد ما فراهم شدن زمینه‌ استفاده عموم از این مرکز تخصصی دارالقرآن خواهد بود.

 

انتهای پیام

captcha