اجرای طرح بلوک‌بندی هیئات مذهبی در ارومیه
کد خبر: 3783636
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

اجرای طرح بلوک‌بندی هیئات مذهبی در ارومیه

گروه اجتماعی-سرپرست شورای هیئات مذهبی ارومیه از اجرای طرح بلوک‌بندی هیئات مذهبی در ارومیه خبر داد و تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی، همواره در خط شهدا بوده و پیرو ولایت هستند.

اجرای طرح بلوک‌بندی هیئات مذهبی در ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، بیضایی، سرپرست شورای هیئات مذهبی ارومیه، شامگاه امروز، 2 بهمن ماه، در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت دوم بهمن، سالروز تبلور غیرت مردم ارومیه، که در محل مسجد آغداش ارومیه برگزار شد، با تاکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی چهره شهر را تغییر می‌دهند، افزود: هیئت‌های مذهبی، همواره در خط شهدا بوده و پیرو ولایت هستند.
وی با اشاره به اینکه هیئات مذهبی باید در تمامی صحنه‌های انقلاب نقش ایفا کرده و هرگز شهدا را فراموش نکنند، ادامه داد: طرح بلوک‌بندی هیئت‌های مذهبی شهرستان ارومیه در آینده نه‌ چندان ‌دور انجام خواهد شد.
بیضایی خاطرنشان کرد: با بررسی و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، بلوک‌بندی هیئات مذهبی در 14 منطقه ارومیه تقسیم خواهند شد که در آینده نه‌ چندان دور برنامه‌های بلوک‌ها مشخص خواهد شد و تعداد هیئت‌ها در هر بلوک متفاوت خواهد بود.
وی در رابطه با اهداف بلوک‌بندی هیئات مذهبی گفت: هدف از بلوک‌بندی، دسترسی آسان به هیئات مذهبی، برگزاری آسان جلسات و ایجاد اتاق فکری برای شورای هیئت‌های مذهبی و در راستای فراخوان برنامه‌های انقلاب پای‌کار خواهند بود.
سرپرست شورای هیئات مذهبی ارومیه یادآور شد: با اجرای طرح بلوک‌بندی در ارومیه، هیئت‌ها بیشتر گردهم خواهند آمد و نمایش قدرت حسینی را بیش از پیش به نمایش خواهند گذاشت.
انتهای پیام

captcha