کارنامه نظام نشان‌دهنده تلاش مضاعف ما نسبت به قبل از انقلاب است
کد خبر: 3783643
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۹
سلطانی‌فر:

کارنامه نظام نشان‌دهنده تلاش مضاعف ما نسبت به قبل از انقلاب است

گروه اجتماعی - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کارنامه نظام نشان‌دهنده تلاش مضاعف ما نسبت به قبل از انقلاب است، گفت: دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحث ورزش شش برابر قبل از انقلاب فضای ورزشی ایجاد کرده‌اند و رویکرد ما در بحث ساخت و سازها ایجاد توازن بوده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر به بم دیروز سه‌شنبه، 2 بهمن‌ در جلسه شورای عالی ورزش شرق استان کرمان با بیان اینکه در آستانه فجر چهلم هستیم و برنامه‌های زیادی در دست اقدام است، گفت: ایران طی سال‌های پس از انقلاب علی‌رغم‌ جنگ، تحریم، بلایا و حوادث‌ مختلف توانسته گلیم خود را آب بیرون بکشد.
وی با بیان اینکه کارنامه نظام نشان دهنده تلاش مضاعف ما نسبت به قبل از انقلاب است، افزود: دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحث ورزش شش برابر قبل از انقلاب فضای ورزشی ایجاد کرده‌اند و رویکرد ما در بحث ساخت و سازها ایجاد توازن بوده است.
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در ۱۵ مرکز استان، استادیوم ورزشی ایجاد کردیم و ۳۵ ورزشگاه هم در شهرهای غیر مرکز استان در حال ساخت است و تلاش داریم تا پایان دولت پروژه‌های بزرگ را تکمیل کنیم.
سلطانی‌فر بیان کرد: در بحث ورزش قهرمانی هم افتخارات ما با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست زیرا ما قبل از انقلاب فقط چهار مدال المپیک داشتیم در حالیکه بعد از انقلاب ۱۶ مدال کسب کردیم، حضور در جام جهانی فوتبال هم قبل از انقلاب یک دوره بود که بعد از انقلاب به چهار دوره افزایش یافت.
وی اظهار کرد: در ورزش بانوان مطالبات مسئولان منطقه به حق است و ما سعی خواهیم کرد به بخش بانوان توجه کنیم، در برخی مناطق مانند شهرهای کوچک لازم‌ است نگاه بیشتری داشته باشیم‌ و متناسب با منابع اقدام کنیم.
وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: در بحث ورزش روستایی نیز تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در دستور‌ کار است که بین ۵ تا ۱۰ روستا در هر شهرستان اختصاص خواهیم داد.
انتهای پیام

captcha