۶۲۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی حافظ قرآن کریم هستند
کد خبر: 3783671
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

۶۲۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی حافظ قرآن کریم هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۶۲ هزار دانش‌آموز ‌این استان ۳۰ جزء قرآن کریم را حفظ هستند و در مسابقات مختلف قرآنی حضور یافته و این یک رخداد مهم در راستای تعلیم و تربیت قرآنی است.

۶۲۰۰۰ دانش آموز اردبیلی حافظ قرآن کریم هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی کافی، معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل روز گذشته، ۲ دی‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر، با بیان اینکه تربیت دانش‌آموزان حافظ قرآن کریم از مهم‌ترین برنامه‌های تربیتی وزارت آموزش و پرورش است، افزود: مشارکت دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، اداره‌کل اوقات و امور خیریه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما در این زمینه نوید اجرای مطلوب این طرح را در مدارس استان خواهد داشت.
وی تصریح کرد:، چون مبانی نظری تعلیم و تربیت در کشور بر اساس تعالیم قرآن و اسلام بنا شده و شکل‌گیری و هویت‌بخشی به دانش‌آموزان نیز بر مبنای سه مؤلفه هویت ملی، دینی و انقلابی متمرکز شده، اوج شکل‌گیری هویت اسلامی در مسابقات قرآن و عترت متجلی خواهد شد.
کافی از برگزاری مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز در شهرستان نیر خبر داد و گفت: این مسابقات بهار سال آینده با حضور ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha