آغاز پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3783677
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

گروه اجتماعی ـ پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل با ۱۰ کد رشته تحصیلی آغاز شد.

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیلسلیم پناهی، رئیس مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل‌ در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اعلام این خبر افزود: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در رشته‌های تربیت مربی پیش دبستانی، مدیریت کسب و کار، امور بانکی، شبکه‌های کامپیوتری، بازی‌سازی رایانه‌ای، فناوری ارتباطات- اینترنت و شبکه‌های گسترده، نرم‌افزار و برنامه سازی کامپیوتری و در مقطع کارشناسی در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات- برنامه‌نویسی تحت وب، مهندسی فناوری اطلاعات-فناوری اطلاعات و تربیت مربی پیش‌دبستانی انجام می‌پذیرد.
پناهی اظهار کرد: داوطلبان جهت ثبت نام در مقطع کاردانی از یکم تا ۱۳ بهمن‌ماه و در مقطع کارشناسی از ۱۶ لغایت ۲۳ بهمن‌ماه فرصت دارند با همراه داشتن مدارک لازم از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی به مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان، نبش میدان شفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۳-۳۳۷۴۹۵۱۲ تماس حاصل نمایند.
وی با اشاره به کیفیت آموزش‌های ارائه شده در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل افزود: طبق اعلام نهاد‌های نظارتی، این مرکز یکی از مراکز فعال استان است و با بهترین محیط آموزشی، کلاس‌های مجهز و دو سایت کامپیوتری پیشرفته و با بهره‌گیری از اساتید مجرب استان، آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.
رئیس مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل خاطرنشان کرد: این مرکز با برنامه‌ریزی و نیازسنجی در جهت اشتغالزایی دانشجویان خدمات آموزشی را به فارغ التحصیلان ارائه می‌کند.
پناهی یادآور شد: دانشجویان این مرکز در طول تحصیل می‌توانند از وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان بهره‌مند شوند و در صورت اتمام موفقیت‌آمیز دوره تحصیلی، مدرک رسمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کنند.
انتهای پیام

captcha