مادر شهید ‌«رحمن عینی» به فرزند شهیدش پیوست
کد خبر: 3783747
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

مادر شهید ‌«رحمن عینی» به فرزند شهیدش پیوست

گروه اجتماعی ـ شادروان حاجیه خانم «علی‌پور»، مادر ‌شهید والامقام رحمن عینی، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مادر شهید والامقام «رحمن عینی» به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، شادروان حاجیه خانم «علیپور»، مادر گرانقدر شهید والامقام «رحمن عینی» دارفانی را وداع گفت.
پیکر این مادر صبور و فداکار روز گذشته، ۲ دی‌ماه‌ با حضور جمع بسیاری از مقامات نظامی و اداری، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم قدرشناس تشییع و در گلزار مطهر شهدای بهشت فاطمه اردبیل جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.
فرازی از وصیت‌نامه شهید رحمن عینی
شهید والامقام رحمن عینی در فرازی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: «درود فراوان به شهیدان گلگون کفن انقلاب که جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و به جانان رسیدند و سلام به همه کسانی که در راه اعتلای کلمه لااله الا الله با تمام توان و قدرت در تلاشند.
خداوند نظر لطف و رحمت به این انقلاب دارد. تبلیغاتی سوء علیه انقلاب هست، ولی انقلاب همچنان به سیر تکامل خود ادامه می‌دهد. من به جبهه آمدم فقط به خاطر الله و اسلام بود و وظیفه خودم دانستم که در این برهه از زمان درخت اسلام را با خون خود آبیاری کنم. امام خمینی راه صحیح زندگی و مبارزه اسلامی را به ما آموخت».
یادآور می‌شود، بسیجی شهید رحمن عینی در سال ۱۳۴۱ در شهر اردبیل و خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان گشود و برای دفاع از حریم ولایت و حفظ کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی به‌صورت داوطلبانه به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در چهارم آبان ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی بانه به خیل شهیدان مدافع عزت و سربلندی ملت پیوست.
روحش شاد.
انتهای پیام
captcha