توجه به اهل بیت‌(ع) استقلال و عزت ما را حفظ می‌کند
کد خبر: 3783753
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
تدینی:

توجه به اهل بیت‌(ع) استقلال و عزت ما را حفظ می‌کند

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان این‌که آنچه می‌تواند استقلال و عزت ما را حفظ کند، همین توجه به اهل بیت‌(ع) است، افزود: اگر بتوانیم این روحیه را حفظ کنیم به نفع همه‌ کشور است ولی اگر روحیه‌ دین‌مداری را از دست بدهیم مشکلات زیاد می‌شود و هر چه پول هزینه کنیم جواب نخواهد داد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی ستادبازسازی عتبات عالیات کرمان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان دیروز چهارشنبه، 3 بهمن در حاشیه‌ بازدید از پروژه‌ ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان، گفت: امروز توفیق داشتم از نزدیک کارگاه ساخت گنبد را بازدید کنم، این کارها را نمی‌توان در قواعد و فرمول‌های اداری تعریف کرد که چطور دل‌ها متوجه می‌شود و افراد به سمت این کارهای زیبا کشیده می‌شوند.
وی افزود: واقعا از دیدن این کار و خادمان مخلص دست‌اندرکار، روحیه و انگیزه گرفتم و نکته‌ زیبا در آن‌چه اینجا شنیدم اینست که قریب به اتفاق کسانی که در این کار مشارکت مالی دارند، افراد متوسط جامعه و پائین‌تر هستند.
حجت‌الاسلام تدینی تصریح کرد: برخی حاضرند برای خرید ماشین میلیون‌ها تومان هزینه کنند و از طرفی کسانی هستند که به گفته‌ مهاجری با داشتن سه فرزند یتیم و کفش‌های لنگه به لنگه‌ پای فرزندش حاضر است گوشواره از گوش دخترش درآورد و برای مشارکت در ساخت گنبد حرم مطهر هدیه‌ کند.
وی بیان کرد: ممکن است برخی خیال کنند که این کارها با بودجه و اعتبار دولتی انجام می‌شود در حالی که همه‌ این هزینه‌ها توسط مردم آن‌هم از قشر ضعیف و متوسط جامعه تامین می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان این‌که آنچه می‌تواند استقلال و عزت ما را حفظ کند، همین توجه به اهل بیت‌(ع) است، افزود: اگر بتوانیم این روحیه را حفظ کنیم به نفع همه‌ کشور است ولی اگر روحیه‌ دین‌مداری را از دست بدهیم مشکلات زیاد می‌شود و هر چه پول هزینه کنیم جواب نخواهد داد.
وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری فقط در آب و جاده و صنعت و … نیست این هم یک نوع سرمایه‌گذاری است چنانچه امام حسین(ع) می‌فرماید من می‌خواهم علائم و نشانه‌های دین را که بر زمین افتاده به جایگاه خودش برگردانم و بعد عمران و آبادانی ایجاد کنم.
حجت‌الاسلام تدینی ایجاد شبهه در راستای بازسازی حرمین را تهاجم فرهنگی دانست که به منظور تخریب ذهن جوانان ما مطرح می‌شود، و در ادامه گفت: ما در جمهوری اسلامی به جغرافیای زمینی محدود نمی‌شویم و هر جایی که شعائر اسلامی باشد، ما هم هستیم تا ان‌شاءالله تمدن نوین اسلامی را در کل جهان داشته باشیم.
وی با بیان این‌که با ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان، نسیم معنوی اهل‌بیت(ع) در شهر پیچیده است، تاکید کرد: حرمین شریف ائمه(ع) خط قرمز و از اصول کار ماست که باید آن‌ها را حفظ کنیم.
انتهای پیام

captcha