اجرای طرح «خیمه‌های انقلاب» در بقاع متبرکه کشور
کد خبر: 3783757
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

اجرای طرح «خیمه‌های انقلاب» در بقاع متبرکه کشور

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اجرای طرح خیمه‌های معرفتی در ایام فاطمیه گفت: با توجه به تقارن این ایام با چهل‌ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران این طرح با عنوان خیمه‌های انقلاب در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

اجرای طرح «خیمه‌های انقلاب» در بقاع متبرکه کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه امروز 3 بهمن در جمع اصحاب رسانه در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه تقارن ایام فاطمیه با چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایران امسال با رویکرد فجر فاطمی در سازمان اوقاف اجرایی می‌شود، اظهار کرد: طرح خیمه‌های معرفتی در ایام فاطمیه انجام که با توجه به تقارن این ایام با چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان خیمه‌های انقلاب در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: محتویات برنامه‌های این طرح با موضوع معرفی دستاوردهای انقلاب به‌ویژه موضوعات دینی، اجتماعی، معرفتی و بقیه دستاوردها در حوزه‌های مختلف علمی، دفاعی و صنعتی است که بر این اساس مبلغان با حضور و تبلیغ چهره به چهره نیازمند توجیه و هماهنگی‌های لازم برای آموزش و پاسخگویی به شبهات هستند.

عادل با اشاره به ساماندهی ۲۰۰ بقعه شاخص در کشور برای اجرای این طرح متذکر شد: آموزش مبلغان اعزامی و آماده‌سازی محصولات فرهنگی در این طرح انجام می‌شود که چندین عنوان کتاب نیز از بیانات مقام معظم رهبری درباره مشکلات اخیر اقتصادی و دستاوردهای انقلاب در چهل سال گذشته در حال چاپ است که در خیمه‌های انقلاب توزیع می‌شود.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه دو هزار مبلغ ویژه ایام دهه فجر به بقاع متبرکه سراسر کشور اعزام می‌شوند گفت: در این راستا تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم یک اولویت مهم در برنامه‌های این سازمان به شمار می‌رود تا وقایع انقلاب برای عموم مردم یادآوری شود.

عادل متذکر شد: مجموعه‌های نمایشگاهی و برنامه‌های شاخصی حول محور انقلاب به‌صورت گفتمانی و با نگرش به شخصیت والای حضرت زهرا(س) در این ایام اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

captcha