ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا ۱۰ بهمن تمدید شد
کد خبر: 3783765
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا ۱۰ بهمن تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا ۱۰ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به بحث قرآن دارند که آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم فرصت مغتنمی برای عملیاتی شدن فرموده‌های ایشان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه نقش قرآن باید در سطح زندگی دیده شود، گفت: یکی از خصلت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در سطح کشور و جامعه است.
وی با اشاره به فرموده‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در سطح کشور تربیت شود، افزود: مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به بحث قرآن دارند که آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم فرصت مغتنمی برای عملیاتی شدن فرموده‌های مقام معظم رهبری است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بابیان اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم یک برنامه بسیار بزرگی در سطح کشور است، ابراز کرد: همکاری و وحدت در برگزاری و تلاش برای روی آوردن جوانان و نوجوانان به سمت قرآن یکی از وظایف مهمی است که مسئولین فرهنگی و خبرنگاران باید با انتشار اخبار انجام دهند.
امیری بابیان اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۸ رشته مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سه جزء اول قرآن، حفظ پنج جزء اول قرآن، حفظ ۱۰ جزء اول قرآن، حفظ ۱۵ جزء اول قرآن، حفظ ۲۰ جزء اول قرآن، حفظ ۲۵ جزء اول قرآن، حفظ کل قرآن، حفظ موضوعی یک و ۲ از رشته‌های آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا 10 بهمن‌ماه جاری خبر داد و اظهار کرد: رشته‌های یادشده در سه بخش کتبی، الکترونیکی و شفاهی در سطح استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند به سایت www.quranedu.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha