معرفی منابع آزمون گروه مفاهیم چهل و دومین دوره مسابقات قرآن
کد خبر: 3783777
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

معرفی منابع آزمون گروه مفاهیم چهل و دومین دوره مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس منابع آزمون گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) چهل و دومین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 3 بهمن‌ماه جاری در جمع خبرنگاران به تشریح منابع آزمون گروه مفاهیم و معارف قرآن چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن پرداخت و گفت: این گروه 10 رشته دارد که دو رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم از کتاب «آموزش مفاهیم قرآن» جلد یک تا چهار به تألیف ‌مسعود وکیل و تدبر در قرآن از کتاب «آموزش تدبر در قرآن جزء ۳۰» به تألیف ‌الهی‌زاده است.
وی در تشریح دیگر رشته‌ها و منابع آزمون افزود: رشته تفسیر قرآن کریم «تفسیر سوره إسراء براساس تفسیر نمونه»، رشته معارف و حفظ موضوعی قرآن کریم شامل ۴۸ موضوع اول کتاب «با قرآن خوشبخت شوید» و رشته معارف و حفظ احادیث نهج‌البلاغه ۴۰ حکمت اول به استثناء حکمت ۳۰ بر اساس کتاب «راه روشن» ازدیگر رشته‌ها است.
جلالی گفت: رشته مفاهیم نهج‌البلاغه از کتاب «درسنامه نهج‌البلاغه» و تنها جلد اول و مفاهیم صحیفه سجادیه از کتاب «درسنامه صحیفه سجادیه» تنها جلد اول است که این رشته‌ها به‌صورت کتبی، همگانی و سراسری برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار كرد: آزمون سه رشته دیگر ازجمله سبک زندگی و سیره معصومین(ع)؛ سامانه مجازی «نورالمجتبی(ع)»، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم؛ سامانه مجازی «واژه‌های آسمانی» و روخوانی قرآن کریم سامانه مجازی «حامیم» است که هر سه این سامانه‌ها در فضای مجازی قابل جستجو هستند و آزمون آن‌ها نیز به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
جلالی از علاقه‌مندان شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خواست تا دهم بهمن‌ماه با مراجعه به سایت www.quranedu.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha