افتتاح ستاد حفظ قرآن در دامغان
کد خبر: 3783800
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

افتتاح ستاد حفظ قرآن در دامغان

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از افتتاح ستاد حفظ قرآن کریم دامغان توسط معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبر داد.

افتتاح ستاد حفظ قرآن کریم در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان  امروز، 3 بهمن در جمع خبرنگاران از افتتاح ستاد حفظ قرآن کریم توسط معاون فرهنگی اوقاف کشور در دامغان خبر داد و گفت: این ستاد مسئولیت افرادی را که مبادرت به حفظ قرآن کریم دارند بر عهده دارد که پس از ثبت‌نام، زیر نظر اساتید مجرب قرآنی به کار حفظ قرآن در این ستاد می‌پردازند.

وی ادامه داد: دامغان دارای سه هزار و ۸۰۰ حافظ قرآن کریم است که با توجه به طرح تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم، حافظان دامغانی نیز در بخش‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در طرح‌های قرآنی مختلف حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه دامغان دارای یک هزار و ۸۰ موقوفه، ۳۸ امامزاده و ۴۰۰ مسجد و حسینیه است، بیان کرد: در استان پنج هزار و ۴۰۵ موقوفه متصرفی و غیر متصرفی وجود دارد.

واحدی از آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه آستان مقدس امامزادگان عبدالعلی و عبدالمعالی(ع) نیز خبر داد و متذکر شد: این طرح در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و بااعتبار یک میلیارد تومان از محل درآمد حاصله امامزادگان و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام

captcha