تفکر داعشی همچنان پابرجاست
کد خبر: 3783833
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

تفکر داعشی همچنان پابرجاست

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه کشور درگیر جنگ اراده‌ها شده، گفت: : داعش ریشه‌کن شده اما تفکر داعشی همچنان وجود دارد.

داعش نابود شد؛ تفکر داعشی همچنان وجود داردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز، ۳ بهمن ماه در نشست «طلایه‌داران فاطمی» در بین خطبای شاخص استان اظهار کرد: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی سال مهمی برای کشور به شمار می‌رود؛ چراکه جبهه گسترده دشمن با همه نیروها و قوا در مقابل نظام اسلامی صف‌آرایی کردند.
وی طرح و نقشه‌های زمستان سرد و تابستان داغ از طرف دشمنان برای نظام اسلامی را از توطئه‌های معاندان علیه کشور برشمرد و گفت: نظام اسلامی طعم تلخ شکست را به جبهه استکبار می‌چشاند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ما همواره در جنگ نظامی سربلند بیرون آمدیم، خاطرنشان کرد: دشمن که خود را در جنگ نظامی شکست خورده دیده، وارد جنگ روانی شده و امروز کشور درگیر جنگ اراده هاست.
این مسئول خاطرنشان کرد: در تاریخ اسلام نیز جنگ اراده‌ها ۲۵ سال امام علی(ع) را خانه نشین کرد. امروز کشور به نظام محاسباتی بر اساس اصول اسلامی نیاز دارد.
وی با اشاره به اینکه نظام محاسباتی انقلاب اسلامی بر اساس اصول فکری ولایت فقیه، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب شکل گرفت، تصریح کرد: دشمن امروز قصد دارد نظام محاسباتی مردم، مسئولان و قشرهای مختلف جامعه را به هم بریزد. ما باید در شبکه تبلیغی جامعه را به سمت اصول فکری درست هدایت کنیم.
صفی‌یاری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در گذشته بیشتر نظام محاسباتی را در بین مسئولان گوشزد می‌کردند، ادامه داد: ایشان امروز به این موضوع نیز تأکید می‌کنند که دشمن می‌خواهد نظام اندیشه مردم را به هم بریزد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: داعش ریشه‌کن شده اما تفکر داعشی همچنان وجود دارد. برخی استخدام بانوان در تفکر داعشی را دنبال می‌کنند و باید مراقب هجمه‌های دشمنان بود.
وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر نظریه ولایت فقیه بود، بیان کرد: در این چهل سال هر کجا ضربه خوردیم، به دلیل دوری از نگاه ولایت فقیه بوده و باید بر تقویت نقش و جایگاه آن در جامعه افزود.
انتهای پیام
captcha