بهره برداری از ۱۲۴ طرح اقتصادی بخش خصوصی همزمان با دهه فجر
کد خبر: 3783858
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

بهره برداری از ۱۲۴ طرح اقتصادی بخش خصوصی همزمان با دهه فجر

گروه اقتصادی- نماینده کارگروه اقتصادی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان‌شمالی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر در سطح استان ۱۲۴ طرح اقتصادی در حوزه های مختلف از سوی بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۱۲۴ طرح اقتصادی بخش خصوصی همزمان با دهه فجر

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، هادی عسگری، نماینده کارگروه اقتصادی ستاد چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان امروز سوم بهمن ماه در نشست خبری اظهار کرد: از مجموع این تعداد طرح ۵۳ مورد صنعتی، ۳۸ فقره کشاورزی، ۲۰ مورد در حوزه گردشگری، ۱۱ فقره نیز در شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیده و فعالیت خود را در ایام فجر انقلاب آغاز می کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی ور حوزه های مختلف،  ادامه داد: به برکت انقلاب و نظام هم اکنون خراسان شمالی در آستانه قرار گرفتن در زمره استان های سبز در کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه مناطق شهری خراسان شمالی ۱۰۰ درصد گازرسانی شده، افزود: ۹۷ درصد مناطق روستایی استان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند.    عسگری با اشاره به نبود شهرک صنعتی قبل از انقلاب، اظهار داشت: هم اینک این استان دارای 9 شهرک صنعتی و 6 ناحیه صنعتی است.

عسگری به ثبت 162 اثر میراث فرهنگی بعد از تشکیل استان اشاره کرد و گفت: توسعه بسیاری نیز در حوزه زیرساخت های تجاری از قبیل راه اندازی گمرک داشته ایم و بزودی نیز گمرک تخصصی در حوزه زعفران ایجاد می شود.

محمد بروحی، جانشین کارگروه ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان نیز با اشاره به اجرای 317 برنامه مختلف ورزشی و فرهنگی و اجتماعی همزمان با ایام دهه فجر، گفت: بخشی از این برنامه ها قبل از ایام دهه فجر اجرا شده و بخشی دیگر همزمان با این ایام اجرا خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرستان های مختلف استان، افتتاح سالن تخصصی ژیمناستیک در بجنورد، شیروان و اسفراین و برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی در روستاهای استان نیز برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام

captcha