مراکز نیکوکاری کارکرد اجتماعی مساجد را ارتقا می‌دهد
کد خبر: 3783865
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

مراکز نیکوکاری کارکرد اجتماعی مساجد را ارتقا می‌دهد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، افزایش مشارکت‌های اجتماعی را از دستاوردهای کمیته امداد دانست و افزود: مراکز نیکوکاری کارکرد اجتماعی مساجد را ارتقا می‌دهد.

مراکز نیکوکاری کارکرد اجتماعی مساجد را ارتقا می‌دهدبه گزارش ایکنا از لرستان، قاسم ولی‌زاده، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، چهارشنبه، سوم بهمن در آیین تجلیل از خیرین و عاملان مراکز نیکوکاری لرستان با اشاره به این‌که راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در سطح مساجد کارکرد اجتماعی مساجد را ارتقا می‌دهد، اظهار کرد: بر اساس تاکیدات اهل‌بیت(ع) یک مورد از احسان و نیکوکاری کمک به دیگران است.
وی به مصادیق والای نیکوکاری در فرهنگ دینی اشاره کرد و گفت: از مصادیق نیکوکاری اعتقاد به قرآن و دوست داشتن نیکان است.
ولیزاده با ذکر این مطلب که در تاریخ زندگی بشر انسان‌های نیکوکار همواره شخصیت‌هایی مورد احترام جامعه بودند، ادامه داد: آموزش نیکوکاری دارای درجات بالاتر از نیکوکاری است چراکه ما به سراغ عملی می‌رویم که آن را آموزش دیده باشیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان با اشاره به این‌که کار نیک بدون پاداش نمی‌ماند، ادامه داد: مردم قدردان صفت‌های نیک هستند این در حالی است که نیکوکاری باعث وحدت و انسجام جامعه می‌شود.

رسانه‌ها نیکوکاران را معرفی کنند

ولیزاده با تأکید بر معرفی نیکوکاران به جامعه توسط رسانه‌ها، ادامه داد: رسانه‌ها فرهنگ نیکوکاری را ترویج کنند؛ چراکه فراگیری فرهنگ نیکوکاری انسجام ملی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام

captcha