ششمین یادواره شهدای ظفرآباد شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 3783866
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

ششمین یادواره شهدای ظفرآباد شیراز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز گفت: ششمین یادواره 24 شهید روستای ظفرآباد این كلان‌شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 3 بهمن‌ماه گفت:همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادواره 24 شهید روستای ظفرآباد برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مراسم فردا، 4 بهمن‌ماه جاری از ساعت 13:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، نائب رئیس قرارگاه عمار و مداحی رضا نبوی، مداح اهل بیت(ع)و با مجری‌گری محمد رحمان نظام اسلامی در حسینیه شهدای ظفرآباد برگزار خواهد شد.
دوستدار بیان كرد: همه و در رأس مسئولان باید بدانند هرچه در کشور داریم به برکت خون پاک شهیدانی است که همه چیز خود را در راه اسلام تقدیم كردند.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در پایان از تمام مردم خداجو به خصوص خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران جهت حضور در این یادواره دعوت به عمل آورد.
یادآور می‌شود، روستای ظفرآباد در 15 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده و یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان شیراز از نظر مساحت و جمعیت است كه جمعیت آن در حدود 5000 نفر است.
انتهای پیام

captcha