تلاش‌های خبرنگاران، تصاویر رشادت‌های رزمندگان اسلام را ماندگار کرد
کد خبر: 3783893
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

تلاش‌های خبرنگاران، تصاویر رشادت‌های رزمندگان اسلام را ماندگار کرد

گروه اجتماعی ـ معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ماندگاری تصاویر و اخبار مربوط به دوران جنگ، به دلیل زحمات خبرنگاران است.

دنیا برای جلوگیری از چهل‌سالگی انقلاب قد علم کرده استبه گزارش ایکنا از همدان، سیدرضا موسوی، معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان امروز، 3 بهمن‌ماه در آئین معارفه مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان همدان، گفت: ماندگاری تصاویر و اخبار مربوط به دوران جنگ، به دلیل زحمات خبرنگاران است.
موسوی اصحاب رسانه را سربازان جنگ نرم دانست و اظهار کرد: در طی دوران جنگ، اصحاب رسانه با سلاح خود تا نقطه‌ صفر مرزی پیش رفتند و از نزدیک درگیری‌های مناطق را گزارش کردند تا مردم از وقایع جنگ باخبر شوند.
وی با نقل روایتی از پیامبر اکرم(ص) بر این اساس که قومی بدون آنکه نسبتی با یکدیگر داشته باشند، در کنارهم جمع شدند و کارهای بزرگی انجام دادند، ادامه داد: نمود این حدیث ارزنده در سال 49 بروز کرد، هنگامی که از امام خمینی(ره) در راه تبعید پرسیدند با چه نیرویی مقابله خواهید کرد؟ که ایشان فرمودند «سربازان ما در گهواره هستند».
موسوی افزود: در سال 57 که امام (ره) به ایران بازگشتند و دستور جهاد را اعلام کردند، جوانان به صحنه آمدند و افتخار آفریدند، زیرا هدف شیعیان شهادت در راه خدا است.
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) تصریح کرد: تمام سران قدرت دنیا اعتراف کرده‌اند که تمام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های آنان برای براندازی نظام اسلامی از بین رفته و توانایی هیچ کاری را ندارند.
موسوی اضافه کرد: تمام دنیا برای جلوگیری از چهل سالگی انقلاب، از هیچ کاری چشم‌پوشی نکردند که نظیر این اقدامات را می‌توان در توطئه‌ها و ترورهای انجام شده توسط آنان مشاهده کرد.
وی در خصوص جنگ تحمیلی ایران و عراق، تأکید کرد: این جنگ، جنگی جهانی بود چراکه در یک طرف ابر قدرت‌های دنیا و در طرف دیگر کشوری با کمترین امکانات قرار داشت که این خود نشان از ادامه‌ راه پیامبراکرم (ص) دارد.
موسوی با تأکید بر بار سنگین 40 سالگی انقلاب، خاطرنشان کرد: ابر قدرت‌های شرق و غرب خواستار جلوگیری از وقوع چهل سالگی انقلاب بودند، اما ولی امر مسلمین با تدابیر و فرمایشات خود فعالیت آنان را خنثی کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha