عطرافشانی قبور شهدای کوهبنان در دهه فجر
کد خبر: 3783897
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

عطرافشانی قبور شهدای کوهبنان در دهه فجر

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در تشریح برنامه‌های این مرکز همزمان با ایام‌الله دهه فجر، گفت: همزمان با آغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان انجام می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عباس زاهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در جمع اعضای کمیته بسیج ستاد دهه فجر شهرستان گفت: همزمان با آغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای اداری، تأمین و مردم ولایت‌مدار شهرستان کوهبنان مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهیدان انجام می‌شود تا بار دیگر شاهد تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان همیشه جاوید باشیم.
وی اظهار کرد: اکران فیلم در خصوص انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات بومی و محله‌ای و نشست تبیین گفتمان انقلاب اسلامی ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان و بسیجیان از جمله برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.
مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر کوهبنان یادآور شد: شهیدان همیشه جاوید از جمله کسانی بودند که در دوران پیروزی و تثبیت انقلاب نقش مهمی ایفا کردند و تا آخرین قطره خویش از ارزش و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند به همین مناسبت در ایام‌الله دهه فجر شاهد برگزاری یادواره شهدای بخش طغرالجرد خواهیم بود.
وی دیدار با خانواده معزز شهیدان و جانبازان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، رونمایی از کتاب نقشه راه انقلاب و برگزاری عصر شعر و خاطره را از دیگر برنامه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج در دهه فجر بیان کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان از برگزاری همایش کوهنوردی به همراه قرائت دعای ندبه، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم شهرستان و برگزاری نشست کتابخوان با موضوع انقلاب اسلامی در ایام‌‌الله دهه فجر خبر داد.
وی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، مراسم شامگاه یاد یاران، نشست یاران انقلاب، برگزاری صبحگاه مشترک را از دیگر برنامه های دهه فجر کوهبنان دانست.
زاهدی تأکید کرد: پاسداران و بسیجیان بصیر و ولایت‌مدار کوهبنان همزمان با مردم سراسر کشور در مراسم یوم‌الله 22 بهمن حضوری گسترده و باشکوه خواهند داشت تا بار دیگر با طنین فریادهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی و رژیم پوشالی صهیونیستی را به نمایش بگذارند.
وی گفت: دشمنان و بدخواهان بدانند با شدت بخشیدن به تهدیدها و تحریم‌ها راه به جایی نخواهند برد بلکه این مهم فرصت مناسبی برای پیشرفت جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha