توزیع یك بسته حمایتی دیگر تا پایان امسال
کد خبر: 3783923
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
خدادادی خبر داد:

توزیع یك بسته حمایتی دیگر تا پایان امسال

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تا قبل از پایان سال، دولت یک بسته حمایتی دیگر پیش بینی کرده و به مردم ارائه خواهد داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز، سوم بهمن در حاشیه بازدید از مجموعه شیرین دارو در شیراز گفت: دولت تا قبل از سال جدید یک بسته حمایتی دیگر به افراد و گروه‌های مختلف ارائه خواهد داد.
وی با ابراز امیدواری نسبت به رفع مشکلات مربوط به شناخت جامعه هدف و در برگیری بسته‌های حمایتی تا پایان امسال، گفت: در توزیع مرحله اول بسته حمایتی مشکلاتی در خصوص مشخص نبودن جامعه هدف به شکل کامل وجود داشد که امیدواریم این مشکل تا قبل از سال جدید برطرف شود.
خدادادی تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی توجه ویژه‌ای به بازنشستگان دارد و براساس مصوبه موجود تمامی خدماتی که به کارمندان ارایه می‌شود باید به بازنشستگان ارائه شد.
وی با بیان اینکه میزان پوشش بیمه تکمیلی به ۳۰ میلیون تومان رسیده است، گفت: برای بخش کارگری دولت ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته بوده که با تلاش کمیسیون اجتماعی و مجلس این عدد به ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد که مجلس رفع مشکلات کارگری در قالب برنامه ششم توسعه را مدنظر داشته و دارد.
انتهای پیام

captcha