برگزاری دوره‌های تربیت داور در یزد/فعالیت 57 داور قرآنی یزدی
کد خبر: 3784004
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

برگزاری دوره‌های تربیت داور در یزد/فعالیت 57 داور قرآنی یزدی

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت داور خبر داد و گفت: تاکنون حدود 57 داور قرآنی در رشته‌های مختلف آموزش دیده و گواهی نامه دریافت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: یکی از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی اعزام داور به مسابقات قرآنی و نهاد های استان یزد و استان های همجوار است.
وی افزود: ما برای تامین داور دوره های آموزشی ویژه با حضور اساتید کشوری برگزار کرده ایم و تا الان حدود 57 داور قرآنی در رشته های مختلف آموزش دیده و گواهی نامه دریافت کرده اند.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه در سال گذشته دوره تجوید و حسن حفظ برگزار شده و دوره صوت و لحن نیز در حال برگزاری است گفت: 11و 12 بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی دوره وقف و ابتدا نیز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: کارگاه صوت و لحن روزهای پنجشنبه و جمعه 11و 12 بهمن ماه دوره فشرده وقف و ابتدا با حضور استاد مستفید برگزار خواهد شد و در پایان دوره پس از برگزاری آزمون از سوی دارالقرآن کریم تهران گواهینامه صادر می شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: سال گذشته آزمون ورودی در خصوص این دوره برگزار شده است و برگزیدگان آزمون اکنون در دوره شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha