اجرای برنامه کاروان قرآنی «سفیران آفتاب»در سمنان
کد خبر: 3784166
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

اجرای برنامه کاروان قرآنی «سفیران آفتاب»در سمنان

گروه فعالیت های قرآنی- برنامه کاروان «سفیران آفتاب» به همت سپاه قائم آل محمد (عج) و سپاه نواحی استان سمنان، دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن بسیج در سمنان همزمان با چهل سالگی انقلاب در سمنان برگزار می‌شود.

اجرای برنامه کاروان قرآنی «سفیران آفتاب»در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران کاروان قرآنی «سفیران آفتاب» در 30 نقطه از سمنان برنامه‌های قرآنی اجرا می‌کند.

گفتنی است کاروان قرآنی «سفیران آفتاب» که به مدت 30 شب در 30 نقطه استان سمنان برنامه دارد علاوه بر برنامه‌های قرآنی، برنامه‌های دیگری در قالب‌های هنری، رسانه‌ای، تبلیغی و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی دارد.

همچنین  قاری قرآن برجسته کشوری در قالب این کاروان به مدت 30 شب اجرای برنامه خواهند داشت که این برنامه‌ها با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» اجرا می‌شوند.

تلاوت مجلسی آیاتی از قرآن کریم بصورت جمع خوانی و منافسه‌ای، تلاوت سوره مبارکه فجر بصورت ترتیل با هم نوایی مستمعین و کار ترکیبی مجری برنامه و قرّاء حاضر در جایگاه برخی و تصویرسازی از محتوای برخی سوره‌ها به‌وسیله کلیپ‌های صوتی از برنامه‌های قرآنی این کاروان «سفیران آفتاب» است.

اجرای سرود های مذهبی و مناسبتی، ارائه بسته محتوایی با موضوعات اخلاقی، بصیرتی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های کاروان قرآنی «سفیران آفتاب» در استان سمنان است.

 

captcha