انقلاب اسلامی از نگاه جوان دهه هفتادی/ به زیبایی‌های انقلاب ایمان دارم
کد خبر: 3784440
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

انقلاب اسلامی از نگاه جوان دهه هفتادی/ به زیبایی‌های انقلاب ایمان دارم

گروه اجتماعی ــ مجری قزوینی شبکه دو صداوسیما با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب نسل جوان است و من به آن ایمان دارم، گفت: به‌عنوان يک جوان دهه هفتادی می‌توانم بگویم انقلاب اسلامی اتفاق زيبايی در تاريخ کشورمان ايران است که باید آن را حفظ کرد و پویاتر و بانشاط‌تر از همیشه ادامه داد.

انقلاب اسلامی از نگاه جوان دهه هفتادی/ به زیبایی‌های انقلاب ایمان دارمالناز مرادی، مجری قزوینی برنامه «چله انقلاب» که از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی در حال پخش است در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: برنامه «چله انقلاب» به‌صورت مستند سیاسی تولید شده که هدف از تولید این برنامه شفاف‌سازی و تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی افزود: بازخوانی این دستاوردها و پرداختن به هر یک از آن‌ها در گفت‌وگو با کارشناسان و با استفاده از تصاویر آرشیوی از جمله اهداف این برنامه است که سعی شده به آن‌ها نگاهی مؤثر و علمی‌ شود.
مرادی با بیان اینکه در برنامه «چله انقلاب» برای استدلال موضوعات مختلف از اسناد و مدارک معتبری استفاده شده است، گفت: تلاش شده در این فاصله زمانی که مردم درگیر مسائل اقتصادی هستند دستاوردهای انقلاب اسلامی دل‌نشین‌تر و باورپذیرتر نشان دهیم ازاین‌رو در بعضی از قسمت‌ها برای تعمیم موضوعات از گزارش‌ها مردمی استفاده کرده‌ایم و از خود مردم خواسته‌شده تا به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند.
این مجری صداوسیما بیان کرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از آیین‌های ملی و مذهبی در صداوسیمای آن زمان جایی نداشت اما بعد از پیروزی انقلاب چنین دستاوردی را در صداوسیما شاهد هستیم.
وی عنوان کرد: در برنامه «چله انقلاب» به موضوعات مختلفی چون حوزه خانواده و زنان، ورزش، گردشگری، آزادی و حقوق بشر، روحانیت و حوزه‌های علمیه، آموزش عالی، سینما، تئاتر، موسیقی پرداخته می‌شود و تلاش شده تا مردم به‌ویژه نسل نوجوان و جوان با این عرصه‌ها بیش از همیشه آشنا شوند.
مرادی خاطرنشان کرد: برنامه «چله انقلاب» تلاش دارد با ایجاد فضایی صمیمانه و خودمانی در قالب آیتم‌های مختلف بستری را برای همه فراهم کند تا با ایران قدیم و ایران بعد از انقلاب بیشتر آشنا شود.
وی با بیان اینکه یک دهه هفتادی است، اظهار کرد: من خودم یک جوان متولد بعد از انقلاب هستم و از دیدن این‌همه دست آورد عظیم، رشادت‌ها و ایثارهایی که برای به دست آمدن آن شده به خود می‌بالم و به این باور رسیده‌ام که جوانان ما همواره پشت انقلاب خود هستند.
این شهروند قزوینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانسته در طول 40 سال بعد از پیروزی خود دستاوردهای عظیمی را خلق کند که اگر ما جوانان لحظه‌ای بر آن تأمل کنیم متوجه زیبایی‌های انقلاب خود خواهیم شد.
وی اضافه کرد: اینکه قبل از انقلاب چه روزگاری داشتیم و امروز در کجا ایستاده‌ایم باید به همه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان معرفی شود.
مرادی اعلام کرد: از نظر من كه متولد دهه هفتاد هستم بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی مثل حس امنيتی كه به‌واسطه انقلاب در جامعه حاکم است، برایم عظيم و زيباست.
وی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه بانوان برشمرد و گفت: شاید ایجاد فرصتی برای بانوان از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی باشد که می‌توانند در هر زمینه‌ای كه استعداد آن را دارند آزادانه وارد شوند و زمینه تحصيل و یا اشتغال آن‌ها فراهم است.
مجری برنامه «چله انقلاب» ادامه داد: در حوزه‌های دیگر نظیر فناوری در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت و رشد هستیم و یا در زمينه ورزش چون خودم هم فعال هستم کسب مدال‌های فراوان و قهرمانی در کشور و جهان به‌قدری افزایش یافته که شاید قابل‌شمارش نباشد و هر روز که می‌گذرد این پیشرفت‌ها بيشتر می‌شود.
مرادی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب نسل جوان است و من به آن ایمان دارم، خاطرنشان کرد: به‌عنوان يک جوان دهه هفتادی می‌توانم بگویم انقلاب اسلامی اتفاق زيبايی در تاريخ کشورمان ايران است که باید آن را حفظ و پویاتر و بانشاط‌تر از همیشه ادامه داد.

انتهای پیام

captcha