دستاوردهای انقلاب به‌صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شود
کد خبر: 3784591
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

دستاوردهای انقلاب به‌صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شود

گروه اجتماعی ـ فرماندار ویژه لارستان از دستگاه‌های اجرایی خواست تا از ظرفیت فضای مجازی، شبكه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها برای انتشار گسترده دستاوردهای انقلاب استفاده كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در سومین جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: برای تثبیت و ثبات انقلاب، خون هزاران هزارشهید ریخته شده است و برای پیروزی انقلاب سختی‌ها و هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده‌ایم و در کل خون دل‌ها خورده شده است که این درخت امروز تنومند و چهل ساله شود، بنابراین همه وظیفه داریم تا از دستاوردهای نظام و انقلاب حفاظت و پاسداری کنیم.
وی ادامه داد: امروز این انقلاب به برکت خون مقدس شهدا، رهبری های حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مقاومت مردم، در برابر بزرگترین تهدیدها و تحریم‌های دشمنان استوار و محکم ایستاده است و به چنین ملت و نظامی افتخار می‌کنیم.
فرماندار ویژه لارستان وحدت و اتحاد مردم، رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و اعتقادات دینی را نتیجه پیروزی و تداوم انقلاب دانست و افزود: در دوران رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی مردم در جابجایی قدرت هیچ تاثیری نداشتند، چرا که اگر در آن زمان می‌خواستند قدرت جابه جا شود، این قدرت همراه با کشت و کشتار، خونریزی و با چپاول همراه بود و هرکس زور و قدرت بیشتری داشت آن حاکم می‌شد و به نظر مردم هیچ اهمیتی نمی‌دادند، اما بعد از پیروزی انقلاب قریب به ۳۵ انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم در کشور در صحت کامل برگزار شد که چشم جهانیان را به خود خیره کرده است و جابجایی قدرت در بدترین زمان ممکن شکل می‌گرفت، بدون این که امنیت مردم دچار خدشه شود.
معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ادارات شهرستان از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها استفاده کنند و دستاوردهای انقلاب را از طریق شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در اختیار مردم قرار دهند تا دشمنان نتوانند از طریق همین فضای مجازی جولان دهند و خدمات نظام را کمرنگ جلوه دهند.
وی با بیان اینکه به برکت این نظام و انقلاب اکثر زیرساخت‌های لازم در سراسر کشور فراهم و محرومیت‌زدایی شده است، تاکید کرد: امروز کمتر روستایی در منطقه لارستان داریم که بدون آب، برق، بهداشت، راه مناسب و یا تلفن باشد.
حسنی ادامه داد: جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی ما افزایش پیدا کرده است و مردم امروز از راه دسترسی مناسبی برخوردارند و حتی سطح رفاه اجتماعی مردم نیز ارتقا پیدا کرده است و این‌ها به برکت آن آرمان‌گرایی و اعتقادات مردم است، البته هم سیاست خارجی، هم سیاست داخلی و هم چارچوب نظام مبتنی بر نظام اعتقادات دینی است و همه در راستای اعتقادات دینی و معنوی مردم است و یک مسیر روشنی را دنبال می‌کنند.
فرماندار ویژه لارستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با هماهنگی و وحدت و هم‌افزایی برنامه‌های خود را در یک سبد مشخص متمرکز و بومی‌گرایی كنند و متناسب با مقتضیات شهرستان انجام و برنامه‌های فرهنگی متناسب با خواست و در راستای نیازهای مردم شکل بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ها باید متناسب با شان خود انقلاب برگزار شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌خصوص شهرداران و بخشداران از مشارکت آحاد مردم استفاده کنند و مردم را در نظر بگیرند چراکه انقلاب مربوط به مردم است و وظیفه ما متولیان اجرایی شهرستان، هدایت، بسترسازی و روان‌سازی برای اجرای برنامه‌ها با حضور قشرهای مختلف مردم در صحنه است.
فرماندار ویژه لارستان گفت: برنامه‌های دهه فجر و چهل سالگی انقلاب نباید به هیچ وجه تمام و کمال دولتی شود و خدایی نکرده مردم احساس نکنند که انقلاب مربوط به حاکمیت است، بلکه برعکس انقلاب مال مردم است و مردم اصل هستند.
حسنی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ۴۰ سالگی انقلاب و در ایام‌الله دهه فجر، پویاتر و فعال تر عمل کنند و با برنامه‌های جدید و نو به صحنه بیایند و هر دستگاهی به صورت خاص و جداگانه اقدامات ودستاوردهای چهل سالگی انقلاب را در قالب بروشور، کلیپ و یا از طریق تابلوهای تبلیغاتی برای مردم تشریح كنند.
وی در ادامه خطاب به روسای ادارات این شهرستان گفت: بیان عملکرد‌ها باید تاثیرگذار، گسترده و با تدبیر و البته کم هزینه باشد و تناسبی بین حدود انتظارات مردم ایجاد شود.
فرماندار ویژه لارستان همچنین از کانون‌های مساجد این شهرستان خواست تا برنامه‌های متنوعی را در ایام‌الله دهه پرفروغ فجر در مساجد و حسینیه‌ها اجرایی كنند.
وی در پایان از همه کمیته‌های تخصصی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی لارستان درخواست كرد تا برنامه‌هایشان را درتمامی شهرها، روستاها و حتی مراکز عشایرنشین اجرایی كنند و دانشکده علوم پزشکی نیز خدمات بهداشتی و درمانی خود را گسترده‌تر کند.
انتهای پیام

captcha