تمامی آثار علیرضا برازش مستند به اهل بیت(ع) است
کد خبر: 3784595
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

تمامی آثار علیرضا برازش مستند به اهل بیت(ع) است

گروه فرهنگی- مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: تمامی آثارعلیرضا برازش مستند به اهل بیت(ع) است.

تمامی آثار علیرضا برازش مستند به اهل بیت(ع) استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر سیزیان امروز در مراسم تجلیل از علیرضا برازش، پژوهشگر حوزه قرآن و حدیث که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: طی سفری که با علیرضا برازش به تهران داشتم مطالب بسیاری را از ایشان فرا گرفتم. البته که من با کتابی تحت عنوان «همه را دوست بداریم» با ایشان آشنا شدم و بر همین اساس در خصوص این کتاب با ایشان صحبت کردم و این بود که زندگی خود را برای من تعریف کرد و در خصوص انس خود با احادیث و لطافت روحی که بر اثر این انس درون ایشان به وجود آمد نیز سخنانی را عنوان کردند. در این گفت‌وگو ایشان اشاره‌ای به فرمایش امام رضا(ع) که فرموده‌اند «اگر مردم زیبایی‌های کلام ما اهل‌بیت(ع) را بشنوند از ما اطاعت خواهند کرد»؛ داشتند.

وی ادامه داد: این کتاب به سه گانه عشق؛ عاشق شو، عاشق تو و همه را دوست بداریم تبدیل شده که در واقع تمامی این آثار مستند به روایت اهل بیت(ع) است که این معارف اهل بیت(ع) باعث شد روح ایشان لطیف شده و منجر به تالیف کتاب‌های بسیار دیگری در خصوص احادیث اهل بیت(ع) شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: واقعیت امر این است که این مجلس، مجلس تکریم مقام علم و عالم است و در واقع تعظیم در برابر عظمت قلمی است که سال‌ها برای دانایی، بینش، بصیرت و روشنگری در جامعه ما قلم زده و تلاش کرده و قطعا نظر خداوند شامل این جلسه خواهد بود به جهت اینکه امروز از مردی تجلیل می‌شود که در مسیر احیای امر اهل بیت(ع) گام برداشته است.

سبزیان تاکید کرد: نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد و این نهاد به آن توجه داشته؛ ابتکار عملی است که نهاد کتابخانه‌های عمومی آن ابتکار را داشته که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران تجلیل از 40 صاحب قلم متعهد و ارزشی را در قلم، کتاب و آثار مکتوب آن‌ها در این سال‌ها پشتیبانی علمی و عملی جامعه ما بوده، داشته باشد و به نوعی می‌توان گفت که قلم ارزشمند استاد برازش را باید اساتید حوزه قرآن و پژوهش برای ما بازگو کنند.

وی عنوان کرد: قطعا این دستان متبرک به آیات قرآن است، چرا که همه تالیفات خود را به جهت اینکه در آن زمان کامپیوتری برای تایپ نوشته‌ها وجود نداشت با دستان خود نوشته است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: اکنون نیز ما مفتخریم که در کنار امام رضا(ع) از شخصیتی تجلیل می‌کنیم که بیش از 40 سال است که به معارف اهل بیت(ع) پرداخته و سبک دینی را استخراج و در پی آن نیز آثاری را عرضه کرده است که قطعا می‌توان با مطالعه آن‌ها درس‌هایی را آموخت و از آن‌ها در طی زندگی خود استفاده کرد.

سبزیان خاطرنشان کرد: بر همین اساس این نهاد وظیفه داشت تا به تجلیل از این شخصیت بزرگوار بپردازد و قطعا ساعاتی که در این مراسم حضور داریم جزو ساعات پر برکت ما خواهد بود و خداوند نیز توفیق انس با معارف اهل بیت(ع) را به ما خواهد داد و امیدواریم که این جلسه خروجی مناسب داشته باشد و به نوعی به نفع همه ما نیز باشد.

انتهای پیام

captcha