مهم‌ترین مؤلفه‌ قدرت ایران، انسجام ملت است
کد خبر: 3784660
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

مهم‌ترین مؤلفه‌ قدرت ایران، انسجام ملت است

گروه اجتماعی - استاندار سمنان یکی از مؤلفه‌های قدرت ایران را اتحاد، همدلی و انسجام ملت ایران دانست و گفت: دشمنان این مولفه را هدف گرفته‌اند، که باید تلاش کنیم با حفظ وحدت و همدلی اجازه ندهیم دشمن بین ما تفرقه ایجاد کند.

مهمترین مؤلفه‌ی قدرت ایران، همدلی و انسجام ملت است

به گزارش ایکنا از سمنان، علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان عصر روز گذشته، 6 بهمن در دیدار با تعدادی از ایثارگران و جانبازان استان سمنان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا در چهل سالگی انقلاب با سیاه‌نمایی دستاوردها، دولت را ناکارآمد جلوه دهد که‌ این بخشی از اقدامات خصمانه استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: جریان‌های سیاسی، دو بال کشور بوده و هر کدام دغدغه‌های مقدسی دارند و برای هر کشور لازم هستند اما در کنار آن مجادلات و دعواهای سیاسی، مانع از پیشرفت کشور می‌شود که در این راستا یکی از مؤلفه‌های قدرت ایران اتحاد، همدلی و انسجام ملت ایران است که دشمنان آن را هدف گرفته‌اند‌ که باید تلاش کنیم با حفظ وحدت و همدلی اجازه ندهیم که دشمن بین ما تفرقه ایجاد کند.

آشناگر با اشاره به اینکه دشمنان تلاش و اصرار بر بیان ناکارآمدی دولت‌ها و دلسردی مردم‌ دارند، متذکر شد: توطئه‌های دشمنان نظام ‌از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز امری طبیعی است و به برکت ایستادگی، اتحاد، انسجام، وحدت و همدلی ملت ایران بوده که‌ نتوانسته تاکنون به موفقیت دست یابند.

این مقام عالی استان با تأکید بر اینکه چهلمین سالگرد انقلاب نشان از قوت ریشه‌های انقلاب در دل مردم دارد، یادآور شد: یکی از رمزهای موفقیت انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه این است که آرمان‌های انقلاب در دل‌های مردم ریشه دوانده و انقلاب ایران تنها مختص به مردم این کشور نیست بلکه تمام امت مسلمان را شامل می‌شود.

استاندارسمنان اظهار کرد: ایثارگران با فداکاری‌شان سهم بزرگی از انقلاب دارند‌ و خانواده معظم شهدا ازجمله اقشاری هستند که دغدغه‌هایشان از سر دلسوزی برای ایران است و امروز مفتخر به داشتن چنین گوهرهایی در استان هستیم.

وی‌ افزود: خانواده شهدا، علمدار آموزه‌ها و ارزش‌هایی هستند که شهدا به یادگار گذاشتند وامروز باید راه شهدا را ادامه دهیم تا بهترین نوع تقدیر از آن‌ها را در دستور کار قرار داده باشیم زیرا شهدا و ایثارگران بدون وابستگی به هیچ جناح و فرقه سیاسی، گام در راه اعتلای نظام نهادند و تنها هدف آنان حمایت از اسلام و انقلاب و عزت و سربلندی این نظام بود.

انتهای پیام

captcha