اعلام اسامی برترین‌های مسابقات قرآن مانیل+عکس
کد خبر: 3784950
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

اعلام اسامی برترین‌های مسابقات قرآن مانیل+عکس

گروه بین‌الملل ـ رایزنی فرهنگی ایران در مانیل نتایج مسابقات قرائت قرآن مسجد آبی فیلیپین را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از فیلیپین؛ مرحله نهایی مسابقات قرائت قرآن منطقه مرکزی فیلیپین امروز(هفتم بهمن‌ ماه) با حضور نمایندگانی از نقاط مختلف مانیل و منطقه مرکزی لوزون(Luzon)  شامل ۱۷ منطقه و شهر فیلیپین و با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در مانیل در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و در پایان با اعلام نتایج، نفرات برتر تجلیل شدند و هدایایی دریافت کردند.

بنا بر اعلام رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین؛ در بخش آقایان به ترتیب حمیدین آبیه (hamidin Abie)، عمر گیاملود(omar guiamlod) و عبدالناصر عسکر(Abdolnaser asgar) مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان نیز نوآرسیا گویام لود(norasia guiamlod)، نورآسیا دالماوب(norasia dalmoab) و رومیا تاها(Rohmiya Taha) به ترتیب اول تا سوم شدند.

تقدیر از رایزن فرهنگی

بنا بر این گزارش، کمسیونرهای کمیسیون امور مسلمین فیلیپین که در این مسابقات حاضر بودند، با اهدای لوح تقدیر از محمد جعفری ملک، رایزن فرهنگی ایران در مانیل به خاطر حمایت از فعالیت‌های قرآنی در فیلیپین قدردانی کردند.

اعلام اسامی برترین‌های مسابقات قرآن مانیل+عکستقدیر از محمد جعفری ملک، رایزن فرهنگی ایران در مانیل از سوی مسئولان کمیسیون امور مسلمین فیلیپین(نفر چهارم از چپ رایزن فرهنگی)

برگزارکننده اصلی رقابت‌های امروز مسجد آبی، کمیسیون امور مسلمین فیلیپین بود و حمایت و همکاری رایزنی فرهنگی از مسابقات در پی درخواست مسئولان این کمیسیون از این نهاد ایرانی انجام شد.

مرحله مقدماتی این مسابقات در منطقه مرکزی مانیل با حضور مدرسه‌های علوم دینی و مدارس قرآنی آخر هفته که زیر نظر کمیسیون امور مسلمین فیلیپین فعال هستند، برگزار شد و ۱۲ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

اعلام اسامی برترین‌های مسابقات قرآن مانیل+عکسحمیدین آبیه، نفر اول مسابقات در بخش آقایان

اعلام اسامی برترین‌های مسابقات قرآن مانیل+عکسعمر گیاملود، نفر دوم رقابت ها در بخش آقایان در حال دریافت لوح تقدیر و جایزه

 

اعلام اسامی برترین‌های مسابقات قرآن مانیل+عکس
نفر سوم از چپ عبدالناصر عسکر که مقام سوم رقابت‌ها را کسب کرد

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha