استقبال دانش‌آموزان اردبیلی از طرح قرآنی «حفظ جزء ۳۰»
کد خبر: 3785012
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

استقبال دانش‌آموزان اردبیلی از طرح قرآنی «حفظ جزء ۳۰»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پرورشی ـ فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال جاری، تعداد ۷۰۳۲۳ ‌دانش‌آموز از این استان در طرح ملی نهضت حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم شرکت کرده‌اند.

استقبال بی‌نظیر دانش آموزان اردبیلی از طرح قرآنی حفظ جزء ۳۰مصطفی کافی، معاون پرورشی ـ فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری در مورد انس هرچه بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم و تدبر در آیات الهی جهت تربیت ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن کریم تا افق ۱۴۰۴ در کشور، طرح ملی نهضت حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در کشور توسط آموزش و پرورش به اجرا می‌رسد که استقبال دانش‌آموزان اردبیلی از این طرح قرآنی بی‌نظیر و چشم‌گیر است.
کافی تصریح کرد: تعداد ۷۰۳۲۳ نفر دانش‌آموز از استان اردبیل، در طرح ملی نهضت حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم شرکت کرده‌اند که تعداد ۳۵۶۴۷ از شهرستان اردبیل هستند.
معاون پرورشی ـ فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: این اشتیاق و علاقه بین دانش‌آموزان جهت قرآن‌آموزی، پیام مثبتی به ما و همه مسئولان فرهنگی در جامعه است که در حد توان تلاش کنیم تا این علاقه به قرآن‌آموزی را در قشر نوجوان جامعه حفظ و ارتقاء دهیم.
کافی گفت: اولین برنامه راهبردی ما در آموزش و پرورش، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی ـ اسلامی بین دانش‌آموزان و فرهنگیان است که در جهت رسیدن به این هدف، برنامه‌های متعددی در سال برگزار می‌کنیم و امیدواریم با حمایت هرچه بیشتر مسئولان امر در استان، این برنامه‌ها را تعمیق و توسعه دهیم.
انتهای پیام

captcha