پایگاه سوم دریایی سپاه بندر ماهشهر میزبان «کاروان قرآنی انقلاب» شد
کد خبر: 3785065
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

پایگاه سوم دریایی سپاه بندر ماهشهر میزبان «کاروان قرآنی انقلاب» شد

گروه جلسات و محافل ــ محفل انس با قرآن کریم صبح امروز، دوشنبه، هشتم بهمن‌ماه، با حضور اعضای کاروان قرآنی انقلاب، قاریان بین‌المللی و بومی و نیروهای دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران در پایگاه سوم دریایی سپاه بندر ماهشهر برگزار شد.

پایگاه سوم دریایی سپاه بندر ماه‌شهر میزبان «کاروان قرآنی انقلاب» شدبه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا؛ با ورود کاروان قرآنی انقلاب به بندر ماهشهر، پایگاه سوم دریایی سپاه بندر ماهشهر میزبان کاروان برپایی محفل انس با قرآن بود.

این محفل با اجرای محمدرضا پورمعین، مجری و کارشناس شبکه قرآن و معارف سیما، آغاز شد و عساکره، قاری پاسدار، از قاریان این پایگاه نظامی به تلاوت آیات قرآن پرداخت و در ادامه حمید شاکرنژاد، قاری‌بین‌المللی، آیاتی را تلاوت کرد که تشویق حاضران را در پی داشت.

سپس مسئول عقیدتی ـ سیاسی پایگاه سوم نیروی دریایی سپاه با تقدیر از حضور کاروان قرآنی انقلاب به فعالیت‌های قرآنی این پایگاه اشاره کرد و گفت: در طول سال برنامه‌های متنوع قرآنی داریم که موجب ارتقای سطح کیفی و کمی قرآنی کارمندان این پایگاه شده است.

وی افزود: علاوه بر جلسات هفتگی و محافل انس با قرآن، کارگاه‌های تخصصی آموزش قرائت و حفظ را برگزار و افراد مستعد را برای شرکت در مسابقات آماده می‌کنیم.

پایگاه سوم دریایی سپاه بندر ماه‌شهر میزبان «کاروان قرآنی انقلاب» شد

در انتهای این برنامه از فعالان قرآنی این پایگاه از سوی کاروان قرآنی انقلاب تقدیر به عمل آمد.

پایگاه سوم دریایی سپاه بندر ماه‌شهر میزبان «کاروان قرآنی انقلاب» شد

یادآوری می‌شود کاروان قرآنی انقلاب در ادامه برنامه‌هایش راهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر شد تا محفل قرآنی را در آنجا برگزار کند.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

گزارش از محمدرضا رجبی

انتهای پیام

captcha