محفل انس با قرآن در منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران
کد خبر: 3785529
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸

محفل انس با قرآن در منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران

گروه جلسات و محافل ــ کاروان قرآنی انقلاب در ادامه برنامه‌های خود در استان بوشهر وارد منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد تا محفل انس با قرآن در این پایگاه برپا کند.

محفل انس با قرآن در منطقه دوم دریایی سپاه پاسدارانبه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا؛ محفل انس با قرآن با حضور عباس هاشمی، قاری بین‌المللی بوشهری در منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران برگزار شد.

در این محفل قرآنی که با اجرای محمدرضا پورمعین برگزار شد، عباس هاشمی به تلاوت قرآن پرداخت، سپس با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، از خانواده شهید مهدوی تقدیر به‌عمل آمد.

در این بین معاون هماهنگ کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با تقدیر از حضور کاروان قرآنی انقلاب، چنین اقداماتی را برای تداوم انقلاب مهم دانست و برای ادامه چنین برنامه‌هایی اعلام آمادگی کرد. سپس با مطرح کردن سؤالات قرآنی به ارائه کنندگان پاسخ صحیح جوایزی اهدا شد.

در آخرین قسمت این برنامه، ناوسالارسوم ، سیدعلی حسینی، نفر اول مسابقات حفظ 20 جزء سپاه پاسداران به تلاوت قرآن پرداخت که تشویق حاضران را در پی داشت.

یادآوری می‌شود، کاروان قرآنی انقلاب بعد از این محفل راهی روستای قرآنی چارک در دویست کیلومتری اطراف بوشهر شد، روستایی که اغلب اهالی آن قاری و حافظ قرآن هستند.

انتهای پیام

captcha