برگزاری ۱۴۰ برنامه چهل‌سالگی انقلاب در میامی
کد خبر: 3785743
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

برگزاری ۱۴۰ برنامه چهل‌سالگی انقلاب در میامی

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم و مسئولان در اجرای برنامه‌های دهه فجر ضروری است، گفت: ۱۴۰ عنوان ویژه‌برنامه چهل‌سالگی انقلاب در شهرستان اجرا می‌شود.

برگزاری 140 برنامه چهل‌سالگی انقلاب در میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، سرهنگ غلامرضا فلاحتی، فرمانده سپاه میامی  شب گذشته، 9 بهمن در جمع  خبرنگاران با بیان اینکه ۱۴۰ عنوان ویژه‌برنامه چهل‌سالگی انقلاب در این شهرستان اجرا می‌شود، اظهار کرد: تدوین این برنامه‌ها از نهم دی‌ماه امسال با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده کلید خورد که هم‌اکنون برخی از این برنامه‌ها آغاز و برخی نیز تا پایان سال جاری ادامه‌دار خواهد بود.

وی ادامه داد: جشن تولد انقلاب در روز ۲۲ بهمن، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری سه یادواره شهدا، همایش تجلیل از بانوان انقلابی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری رژه موتوری و میز خدمت در نماز جمعه از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام در میامی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه میامی با تأکید بر اینکه جنگ اقتصادی دشمن موجب شد تا اهمیت دهه فجر امسال بیشتر از سال‌های گذشته باشد، بیان کرد: دشمن با وجود مردم انقلابی نمی‌تواند به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کند‌.

به گفته وی، تلاش شد تا محوریت برنامه‌ها به‌سوی خدمت‌رسانی و رفع محرومیت روستاها باشد‌ که در این راستا برپایی ۴۰ دیگ غذا، تهیه ۴۰ بسته غذایی، ۴۰ تنور نان صلواتی و توزیع این اقدام بین نیازمندان و همچنین اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و محلات برای خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف درمانی و عمرانی از جمله این برنامه‌هاست.

فلاحتی یادآور شد: با توجه به اینکه نسل جدید انقلاب را درک نکرده؛ لذا برنامه‌های ویژه این گروه سنی با برپایی مسابقات ورزشی، فرهنگی، کتابخوانی، محافل انس با قرآن و پخش ۴۰ فیلم در مساجد میامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha