موفقیت‌ها در دهه پنجم انقلاب چشم‌گیرتر خواهد بود
کد خبر: 3786168
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

موفقیت‌ها در دهه پنجم انقلاب چشم‌گیرتر خواهد بود

گروه شهرستان‌ها - فرماندار کاشمر از دهه پنجم انقلاب به عنوان دهه بلوغ نظام نام برد و گفت: دهه پنجم آغاز موفقیت‌های چشم‌گیرتر خواهد بود.

موفقیت‌ها در دهه پنجم انقلاب چشم‌گیرتر خواهد بودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی محمد علی نبی پور ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر و چهلمین سال انقلاب اظهار کرد: ورود به دهه پنجم انقلاب موفقیتی برای نظام جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام خواب‌های بسیاری برای این کشور دیده‌اند تا نظام 40 سالگی خود را نبیند، عنوان کرد: همانگونه که برآوردهای قبلی آن‌ها اشتباه بوده، در این خصوص هم اشتباه کرده و نظام با اقتدار و موفقیت‌های بیشتر به کار خود ادامه خواهد داد.
فرماندار کاشمر از دهه پنجم انقلاب به عنوان دهه بلوغ نظام نام برد و تصریح کرد: دهه پنجم انقلاب آغاز موفقیت‌های چشم گیرتر خواهد بود.
وی با اعلام اینکه تلاش‌هایی که در این 4 دهه در کشور انجام شده کم نیستند، بیان کرد: این رشد و توسعه اگر در کشور ایجاد شده در مقابل توطئه‌ها، فعالیت‌های تخریبی و موانع بزرگی که دشمنان نظام ایجاد کرده‌اند، بوده است.
نبی پور با اشاره به اینکه این پیشرفت‌ها قابل دفاع و توجه است، خاطرنشان کرد: در میدانی حرکت کرده‌ایم که موانع و مشکلات فراوانی داشته است.
وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب که استکبار ضربه سنگینی خورد توطئه بزرگی را برای کشور رخ داد و در 8 سال سرمایه های انسانی، مالی و مجموعه کشور را درگیر جنگ کردند، اظهار کرد: با مقاومتی که صورت گرفته این هشت سال با پیروزی و موفقیت همراه بود و حتی یک وجب از سرزمین به دشمن واگذار نشد.
فرماندار کاشمر با اعلام اینکه بعد از جنگ توطئه‌های بسیار دیگری برای به چالش کشیدن نظام رخ داده است، افزود: با تمام چالش‌ها و مشکلات این نظام نه تنها قوی‌تر و مستحکم‌تر و بهتر به نسبت گذشته حرکت کرده بلکه به نتایج بهتری دست یافته و توانسته خدمات بزرگی را ارائه دهد.
وی زیرساخت‌های ایجاد شده در بخش‌های مختلف را قابل توجه دانست و عنوان کرد: پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی که در سطح کشور و کاشمر به دست آورده‌ایم، قابل توجه است.
نبی پور یکی از مهمترین شعارهای انقلاب را گسترش عدالت و خدمت رسانی عادلانه در جامعه دانست و بیان کرد: وقتی شعار استقلال و آزادی را مرور می‌کنیم، می بینیم که این شعار در متن و بطن خود استکبار ستیزی و استبداد ستیزی را دارد؛ این شعار جزو ارزش‎هایی است که انقلاب و نظام برای ما به ارمغان آورد.
وی با بیان اینکه برای این نظام تاکنون هزینه‌های بسیاری را کرده‌ایم و هزاران شهید تقدیم شده است، عنوان کرد: مردم این نظام و انقلاب را نه تنها بدون اسلحه و خشونت به نتیجه رساندند بلکه در طی 4 دهه پای کار بوده‌اند.
فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه هر چند مشکلات جدی دیگری نیز در کشور و جامعه هنوز وجود دارد که بخشی از آن به توطئه‌های دشمنان مرتبط است، گفت: بخش دیگری از مشکلات هم به خاطر کم کاری و سوء مدیریت‌هاست.
وی گفت: باید در نظام ساختار اقتصادی کشور اصلاحاتی شکل بگیرد. این خدمات طی 4 دهه ادامه داشته و در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های بسیاری بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه در حالی که با مشکلات رو به رو بوده‌ایم اما خدمت‌رسانی هیچگاه متوقف نشده است، گفت: در برنامه ششم توسعه، موضوع توسعه روستایی و توجه به مسائل اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین مسائل توجه خاصی شده است.
نبی پور با اشاره به اینکه دولت یازدهم و دوازدهم به این موضوع توجه ویژه داشته و زیرساخت‌های روستایی در حال تکمیل و در بسیاری مناطق کامل شده است، گفت: اکنون زیرساخت‌های ارتباطی، آب، برق و گاز در بسیاری روستاها تکمیل شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه همزمان با دهه مبارک فجر امسال 103 پروژه با اعتباری بالغ بر 121 میلیارد و 934 میلیون تومان در منطقه کاشمر به بهره برداری می‌رسد، گفت: در جشن چهل سالگی انقلاب باید کام مردم نیز شیرین شود.
فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه از 103 پروژه 78 پروزه با اعتبار 32 میلیارد و 191 میلیون تومان در مناطق روستایی بوده، اظهار کرد: 26 درصد اعتبارات این پروژه ها مربوط به روستاهاست.
وی با اعلام اینکه تعداد 25 پروژه دیگر با اعتبار 12 میلیارد و 743 میلیون تومان در مناطق شهری است، تصریح کرد: 10.5 درصد اعتبارات این طرح ها مربوط به مناطق شهری است.
نبی پور با بیان اینکه این درصد تخصیص به جز اعتبارات پروژه گازرسانی است، بیان کرد: بالغ بر 200 هزار نفر در شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن از پروژه گازرسانی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام

captcha