آئین «چهل قلم» در آذربایجان غربی برگزار شد
کد خبر: 3786213
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
به‌مناسبت چهل سالگی انقلاب؛

آئین «چهل قلم» در آذربایجان غربی برگزار شد

گروه فرهنگی-نویسنده برتر حوزه کودکان و نوجوانان در آئین چهل قلم و تجلیل از 40 نویسنده فعال در ارومیه بیان کرد: کودکان، بهترین مشوق و منتقد کتب حوزه کودک هستند.

آئین «چهل قلم» در آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا حیدری ابهری، نویسنده برتر حوزه کودک و نوجوان، صبح امروز، 11 بهمن ماه، در آئین چهل قلم، اظهار کرد: علاقه به نگارش کتاب را همواره در زندگی خود داشتم و چون به کودکان نیز علاقه داشتم، اقدام به نوشتن کتاب‌هایی برای کودکان نمودم و با تشویق کودکان، به این کار را ادامه دادم.
وی ادامه داد: به درخواست کودکان، تمامی کتابها را نوشتم و برای نوشتن در حوزه کودکان باید با آنها مانوس و محشور شد تا بتوان با دنیای آنان ارتباط عاطفی و عمیق برقرار کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری ابهری افزود: منتقدان اصلی کتاب و داستان‌های من، خود کودکان بوده و بیشترین مخاطبین آثار نیز همین قشر هستند.
به گزارش ایکنا؛ آثار این نویسنده کودک و نوجوان شامل عناوین خداشناسی، خداشناسی در قرآن، سبک زندگی اسلامی، سیره اهل بیت(ع)، سیره پیامبر(ص)، فرشته‌شناسی، قرآن کریم و ضرب‌المثل‌ها است که ۱۰۰ عنوان کتاب وی به زبان انگلیسی، عربی، دری و اسپانیایی ترجمه شده است.
انتهای پیام

captcha