تحریف و تخریب؛ سلاح دشمنان برای کم‌رنگ کردن دستاوردهای انقلاب
کد خبر: 3786865
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

تحریف و تخریب؛ سلاح دشمنان برای کم‌رنگ کردن دستاوردهای انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد ــ شهردار کرج با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی معجزه‌ای بزرگ بود که برای ملت ایران آزادی و استقلال را به ارمغان آورد، گفت: دشمنان از تحریف و تخریب برای کم‌رنگ‌ کردن دستاوردهای انقلاب استفاده می‌کنند.

قدر انقلاب و عزت ایران را بدانیم

علی‌اصغر کمالی‌زاده، شهردار کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی معجزه‌ای بزرگ بود که برای ملت ایران آزادی و استقلال را به ارمغان آورد.
وی افزود: در بهمن 57، ملت ایران در سایه رهنمودهای امام خمینی(ره)، وحدت و همدلی توانستند پرونده سلطه رژیم شاهنشاهی را برای همیشه ببندند و زمینه استقرار نظامی اسلامی را فراهم کنند.
شهردار کرج با تأکید بر اینکه مردم و هم مسئولان باید قدر انقلاب را بدانند، افزود: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و طی این سال‌ها شاهد توسعه همه جانبه کشور در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده‌ایم.
کمالی‌زاده توضیح داد: باید قدر دستاوردهای نظام را بدانیم و در راستای شناساندن آن‌ها به نسل جدید که انقلاب و شرایط خاص آن دوران را به چشم ندیده‌اند، تلاش کنیم.
شهردار کرج با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند با تحریف و تخریب برکات انقلاب را کم رنگ جلوه دهند، خاطر نشان کرد: عظمت انقلاب اسلامی روز به روز در حال افزایش است و همین دشمنان نظام و اسلام را به ستوه آورده است.
وی ابراز کرد: امروز دشمنان سعی دارند با روش‌های مختلف پایه‌های نظام را سست کنند ولی هرگز به این هدف نمی‌رسند چون مردم ایران در طول این چهاردهه نشان داده‌اند پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستانده‌اند و برای حفظ آن حاضرند از جان خود هم بگذرند.
شهردار کرج در پایان با تأکید براینکه اسلام، مردم و ولایت فقیه سه رکن انقلاب اسلامی هستند و هیج قدرتی توان مقابله با آن‌ها را ندارد، گفت: استکبار جهانی برای به زانو درآوردن انقلاب، برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده ولی این برنامه‌ریزی‌ها در سایه ولایت فقیه، همدلی و وحدت مردم به جایی نمی‌رسد.
انتهای پیام

captcha