پروژه آبرسانی به شهر داوودآباد به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 3787355
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

پروژه آبرسانی به شهر داوودآباد به بهره‌برداری رسید

گروه سیاست و اقتصاد ــ پروژه آب‌رسانی به شهر داوودآباد با یک باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت هزار مترمکعب با حضور استاندار مرکزی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

پروژه آبرسانی به شهر داوودآباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، صبح امروز، 15 بهمن‌ماه همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، پروژه آبرسانی به شهر داوودآباد با یک باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت هزار مترمکعب با حضور استاندار مرکزی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید. ۷ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و جاری درخصوص این مخزن هزینه شده است.
استاندار مرکزی در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به شهر داوودآباد گفت: آبرسانی به شهر داوودآباد از خواسته‌های دیرین مردم این شهر بود که امروز در این شهر به بهره‌برداری رسید.
آقازاده با بیان اینکه مردم داوودآباد کارآفرینانی بویژه در امور دام و کشاورزی هستند، اظهار کرد: یکی از خواسته‌های دیرین مردم این شهر شبکه آبرسانی بود که با همکاری شهرداری و شورای شهر به بهره‌برداری رسید.
وی گفت: وظیفه سنگینی به مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی واگذار شده که امیدواریم در انجام فعالیت‌ها راه شهدا را در دستور کار خود قرار دهند .
آقازاده خون شهدا را عامل اصلی پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی در طول مدت چهار دهه دانست و افزود: شهر داودآباد نسبت به جمعیت با اهدای 102 شهید بیشترین شهید را در سطح کشور تقدیم کرده است.
به گزارش ایکنا در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، استاندار مرکزی با حضور در شهر داوودآباد گلزار شهدای این شهر را افتتاح و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
گلزار شهدای این شهر در فضایی به وسعت ۴۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۰۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان افتتاح شد، شهر داوود‌آباد 102 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و ۲۲ شهید در این گلزار به خاک سپرده شده‌اند.

پروژه آبرسانی به شهر داوودآباد به بهره‌برداری رسید
استاندار مرکزی در ادامه با خانواده شهیدان احمد و محمود داوودآبادی نیز دیدار کرد، شهید احمد داوودآبادی متولد سال ۵۱ بوده و در تاریخ ۲۶ فروردین سال ۶۶ در عملیات کربلای یک در منطقه سردشت به شهادت رسید، شهید محمود داوود آبادی نیز متولد سال ۴۴ و در ۱۶ تیرماه سال ۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام

captcha