تعهد، عشق و ایمان؛ نیروهای اثرگذار در پیروزی انقلاب
کد خبر: 3787484
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

تعهد، عشق و ایمان؛ نیروهای اثرگذار در پیروزی انقلاب

گروه اجتماعی ــ رئیس عقیدتی ـ سیاسی پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند گفت: تعهد، عشق و ایمان از جمله عنصرهای مهم و تأثیرگذار در پیروزی انقلاب بود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمد صدیقی‌نیا، امروز ۱۵ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تمام فعالیت‌های قبل از انقلاب و زمان پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام راحل، یاران ایشان و آحاد انقلابیون برخاسته از این عناصر سه گانه بود.

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند افزود: شهید مطهری در جملاتی می‌گوید در امام راحل ایمان به هدف و ایمان به راه خود دیدم و سخن و قول ایشان یکی بود و سخن سرد به زبان نیاورده و به خدا در مسیر پیشرفت خود ایمان راسخ داشت.

صدیقی نیا تصریح کرد: امام راحل مایه دلگرمی مردم بودند و دست نصرت الهی را در تمام امورات مشاهده می‌کردند.

وی افزود: نیروی هوایی امروز و گذشته سه ویژگی تعهد، عشق و ایمان را داشته و این نیروی هوایی با پیوستن به انقلاب اسلامی در ۱۹ بهمن ۵۷ یک شوک بزرگی به رژیم شاهنشاهی داد و نقطه عطفی در پیروزی انقلاب به وجود آورد.

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند خاطرنشان کرد: رشادت‌های نیروی هوایی در ۴۰ سال از انقلاب اسلامی نشانگر تعهد، ایمان و عشق است و نیروی هوایی از سوی امام راحل به عنوان نیروی هوایی و الهی مزین شد.
انتهای پیام

captcha