۷۶ مدرسه در کشور ساخته می‌شود
کد خبر: 3787726
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
به‌همت بنیاد مصلی‌نژاد؛

۷۶ مدرسه در کشور ساخته می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل مشارکت مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۷۶ مدرسه در کشور به‌همت بنیاد مصلی‌نژاد خبر داد.

76 مدرسه در کشور ساخته می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از خبرگزاری تسنیم محمدرضا قربانی، مدیرکل مشارکت مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شب گذشته، 15 بهمن در مراسم افتتاحیه دبیرستان خیرساز محمد رسول‌الله‌(ص) در سمنان، با اشاره به ساخت 76 مدرسه در کشور به‌همت بنیاد مصلی‌نژاد گفت: 11 مدرسه از این مدارس، عشایری بوده که توسط این نهاد تجهیز شد و این اراده بزرگ جای قدردانی دارد.

وی به سرانه فضای آموزشی در سال‌های ابتدای انقلاب اشاره کرد و افزود: سرانه فضای آموزشی پیش از انقلاب یک متر و 30 سانتی‌متر مربع به ازای هر دانش‌آموز بود که اکنون این فضا به بیش از سه برابر افزایش یافته و به پنج متر و 50 سانتی‌متر مربع ارتقا یافته است.

قربانی استاندارد فضای آموزشی برای هر دانش‌آموز را بیش از هشت مترمربع دانست و افزود: هنوز به این عدد نرسیده‌ایم.

مدیرکل مشارکت مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه خداوند متعال درهای رحمت را از طریق این حرکت ارزشمند به روی همگان به‌ویژه فعالان این عرصه باز کرده متذکر شد: این حرکت مقدس برای کشور عبرت‌آموز است؛ چراکه در همهمه‌های روزمره، فردی جهت انسان‌سازی اقدام کرده و این کاری مثال‌زدنی است.

انتهای پیام

captcha