حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دارای اهمیت بسیار است
کد خبر: 3788600
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دارای اهمیت بسیار است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی حضور مردم را در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دارای اهمیت بسیار دانست و گفت: با حضور گسترده مردم، دشمنان ملت ایران بار دیگر طعم تلخ شکست را خواهند چشید و قطعاً در اعمال تحریم‌ها و یا توطئه‌ها خود را بازنده ملت ایران می‌بینند.

به گزارش ایکنا از کرمان، شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی دیروز پنج‌شنبه، 18 بهمن در حاشیه سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به این شهرستان گفت: به شکرانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی 570 روستای شهرستان سیرجان که دارای سکنه هستند از نعمت آب، برق، گاز و مخابرات بهره‌مند شده‌اند.
وی ضمن تبریک یوم‌الله 22 بهمن حضور مردم را در مراسم راهپیمایی این روز دارای اهمیت بسیار دانست و افزود: با حضور گسترده مردم، دشمنان ملت ایران بار دیگر طعم تلخ شکست را خواهند چشید و قطعاً در اعمال تحریم‌ها و یا توطئه‌ها خود را بازنده ملت ایران می‌بینند.
منصور مکی‌آبادی، فرماندار سیرجان گفت: بیش از 200 طرح اقتصاد مقاومتی با هزینه و اعتبار 2 هزار میلیارد تومان در این شهرستان انجام شده است که اشتغالزایی داشته است.
وی افزود: بیش از 7 هزار 300 شغل در شهرستان سیرجان امسال محقق شده که این رقم بیش از 250 درصد از تحقق اشتغال را به خود اختصاص داده است و در تلاشیم که این اشتغال به بالای 10 هزار برسد.
جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان سیرجان با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی در مقابله با تحریم‌ها گفت: اقتصاد مقاومتی در شهرستان سیرجان به خوبی در حال انجام است و امیدواریم این رویه مستمر باشد و رونق تولید، اشتغال، توسعه روستایی و اقدامات معین‌های اقتصادی باید در اولویت باشد.
وی افزود: با کمک دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانیم استانی شکوفا و آباد داشته باشیم و استان کرمان در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی درکشور جزو رتبه‌های برتر است.
انتهای پیام

captcha