جمع‌آوری بیش از چهار میلیارد تومان صدقه در سمنان
کد خبر: 3788999
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

جمع‌آوری بیش از چهار میلیارد تومان صدقه در سمنان

گروه اجتماعی- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه طی ده ماهه گذشته چهار میلیارد و ۳۶ میلیون تومان صدقه جمع‌آوری در استان جمع‌آوری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.

جمع‌آوری بیش از چهار میلیارد تومان صدقه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید جواد رضوی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان صبح امروز 21 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشارکت مردم استان در کمک به نیازمندان به ۳۹ میلیارد تومان طی ده‌ماهه امسال رسید، اظهار کرد: این میزان در سرفصل‌ کمک‌هزینه‌های درمانی و تحصیلی، تامین جهیزیه، اشتغال‌زایی، کمک معیشت و غیره هزینه خواهد شد.

رضوی ادامه داد: طی این مدت بالغ بر چهار میلیارد و ۳۶ میلیون تومان صدقه جمع‌آوری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشت که در این راستا در سرفصل‌های ایتام و محسنین نیز با رشد ۵۳ درصدی از چهار میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان سال گذشته به شش میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مبلغ قابل پیش‌بینی در سر فصل‌های صدقه، زکات، اکرام و کمک‌های مبتنی بر نیاز ۲۸ میلیارد تومان بود، متذکر شد: با افزایش مشارکت مردم در کمک به نیازمندان رشد در واقع ۱۴۱ درصد تعهد کمیته امداد استان محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تاکید بر اینکه در کمک‌های مبتنی بر نیاز ۱۵۷ درصد تعهد این نهاد محقق شده متذکر شد: طی ۱۰ ماهه امسال ۱۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون مردم نوع‌دوست استان کمک کردند که این مورد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان اذعان کرد: ۱۴۲ درصد تعهد کمیته امداد سمنان در پرداخت زکات محقق شد که در این راستا میزان مشارکت مردم استان برای زکات طی ده‌ماهه امسال از هفت میلیارد و ۶۶ میلیون تومان قابل پیش‌بینی به ۱۰ میلیارد و ۸۸ میلیون تومان ارتقا یافت.

انتهای پیام

 

captcha