لزوم حفظ اتحاد و انسجام ملی/ دولتمردان رضایت مردم را به دست آورند
کد خبر: 3789172
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
عزیزیان در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد:

لزوم حفظ اتحاد و انسجام ملی/ دولتمردان رضایت مردم را به دست آورند

گروه سیاست و اقتصاد ــ کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه بر لزوم حفظ یکپارچگی و همبستگی در کشور تأکید کرد و گفت: اگر بتوانیم یکپارچگی و همبستگی ملی را در کشور حفظ کنیم، خواهیم توانست به بسیاری از اهداف مهم کشور نائل شویم.

لزوم حفظ یکپارچگی و همبستگی در کشور/ دولتمردان رضایت مردم را بدست آورندداریانوش عزیزیان، کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، مهمترین چالش پیش‌روی انقلاب اسلامی را حفظ یکپارچگی و همبستگی ملی بیان کرد و افزود: اگر بتوانیم یکپارچگی و همبستگی ملی را در کشور حفظ کنیم، خواهیم توانست به بسیاری از اهداف مهم کشور نائل شویم.
وی ادامه داد: امروز دشمنان با ایجاد برخی محدودیت‌ها و محرومیت‌ها، در پی برهم‌زدن نظم و وحدت در کشور بوده و دولتمردان باید بتوانند با این چالش مقابله کرده و انسجام داخلی و رضایت مردم را فراهم آورند.
عزیزیان افزود: دولتمردان با فراهم آوردن رضایت مردم، خواهند توانست در مقابل هجمه‌هایی که دشمنان به نظام و انقلاب از بیرون به کشور وارد می‌کنند، مقابله کنند.
وی با اشاره به اینکه آنچه در اوایل انقلاب بیشتر به چشم می‌خورد، انسجام مردم بود، یادآور شد: مردم با حفظ وحدت و انسجام، دست در دست هم داده و توانستند در مقابل بسیاری از افت‌وخیزها، جنگ و تحریم مقاومت کنند و کشور را به پیروزی برسانند.
کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه تأکید کرد: امروز نیز باید مردم همچون اوایل انقلاب، یکپارچگی و همبستگی خود را حفظ کنند تا در شرایط کنونی نیز با هجمه‌های دشمنان مقابله کرده و انقلاب را به پیش ببریم.
انتهای پیام

captcha