شکوه حضور زنجانی‌ها در چله انقلاب
کد خبر: 3789210
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

شکوه حضور زنجانی‌ها در چله انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد ــ مردم ولایی زنجان امروز در چهلمین تولد انقلاب اسلامی، جشن تماشایی از حضور خود به نمایش گذاشتند.

شکوه حضور زنجانی‌ها در چله انقلاببه گزارش ایکنا از زنجان، باز هم در 22 بهمن، موسم شکوه همبستگی فرا رسید اما این بار در بلوغ انقلاب؛ انقلابی که در این چهل سال، فراز و نشیب‌های متعددی را پشت سر گذاشته تا مانع دست‌درازی بیگانگان به مرز و بوم آزادی‌خواهان باشد.
مردم ولایی زنجان ساعت 09.30 دقیقه صبح امروز با تجمع در چهارراه امیرکبیر که نقطه آغازین شروع راهپیمایی 22 بهمن بود، به سمت امام‌زاده سیدابراهیم (ع) حرکت کردند. در شهرستان‌های دیگر نیز شکوه حضور مردم بی‌نظیر بود.
زنجانی‌ها که در تدین و عشق به اهل‌بیت(ع) و امام حسین(ع) سرآمد دنیا هستند، ظهور انقلاب اسلامی را بستری شکوفاتر برای ابراز عشق خود به ائمه یافتند و هر ساله برای حفظ این ارزش‌ها، به میدان می‌آیند تا مهر تأییدی بر استقامت پای آرمان‌های خود بزنند.
بانوان زنجانی، نخستین راهپیمایی زنان را در دوران انقلاب شکل دادند و آن‌ها اکنون نسلی از خود تربیت کردند که در راه استقلال کشور، عزت و سربلندی ایران و خودباوری مردم از جان و مال خود می‌گذرند.
این استان 3000 شهید را تقدیم نظام کرده و پس از پست سر گذاشتن جنگ تحمیلی و توطئه‌های بیشمار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان، مرزهای علم و دانش را درنوردیده و شهادت دکتر مجید شهریاری، شهید هسته‌ای کشور، سند افتخار آن است.
دشمن باید بداند اندیشه ایثار، مقاومت، صلابت و اقتدار در ایرانی‌ها نمرده و هر روز جوانه‌های بیشتری از آن سر بیرون می‌آورد. امروز مردم شعار شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند تا بگویند همان‌طور که پای استکبار را 40 سال پیش از کشور کوتاه کردند، هرگز اجازه نمی‌دهند دشمن خواب نفوذ به کشور را ببیند.
انتهای پیام
captcha