جوانان برای تحکیم ارکان مردم‌سالاری دینی مسیر را هموار کنند
کد خبر: 3789221
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
ابوترابی‌فرد:

جوانان برای تحکیم ارکان مردم‌سالاری دینی مسیر را هموار کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان گفت: جوانان این نظام باید با عزمی راسخ برای تحکیم ارکان مردم‌سالاری دینی مسیر را هموار کنند تا شاهد مشارکت‌های حداکثری مردم باشیم.

جوانان برای تحکیم ارکان مردم‌سالاری دینی مسیر را هموار کنندبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران، امروز، دوشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن‌ماه در کرمان گفت: جوانان سلحشور کرمانی با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن در 40 سالگی انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری بر اوراق درخشان تاریخ انقلاب اسلامی افزودند.
وی افزود: مردان و زنان سلحشور امروز ایمان، استقامت، بصیرت و وفاداری خود را به اسلام و انقلاب اسلامی و آرمان‌های رهبری و شهدا به نمایش گذاشتند.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: انقلاب اسلامی در چهار دهه عمر مبارک به دستاوردهای بزرگی دست یافته و قله‌های بلندی را فتح و برای ملت ایران افتخارات دست‌نیافتنی را ثبت کرده است.
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را تبدیل شدن جمهوری اسلامی به مردم‌سالاری دینی و شکل‌گیری نظام بیان کرد و گفت: این مهم برآمده از اراده ملت است.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی این حقیقت را به ثبت رسانده که با حضور و مشارکت ملت ایران و ملت‌های جهان شاهد تحول و پیشرفت بوده‌ایم. جوانان این نظام باید با عزمی راسخ برای تحکیم ارکان مردم‌سالاری دینی مسیر را هموار کنند تا شاهد مشارکت‌های حداکثری مردم باشیم.
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با بیان اینکه پیوند با مقام معظم رهبری و ولی‌فقیه را باید محکم‌تر کرد تا به پیروزی‌های بزرگ‌تر دست یابیم، افزود: اگر امروز ملت لبنان، غزه، عراق و سوریه پیروز است به این دلیل است که جبهه مقاومت اسلامی ایجاد شده که در اطاعت از رهبری هستند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در بسیاری از زمینه‌های علمی و نظامی جزو 10 کشور برتر دنیا است و در اقتدار موشکی و نظامی در دنیا به یک کشور مقتدر تبدیل شده است اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی رمز عزت و عظمت ملت ماست و این ملت پیروز است.
وی با اشاره به اینکه دشمن بداند در چهار دهه آینده و در افق پیشرفت انقلاب اسلامی دستاوردهای بیشتر و بهتری به کوشش جوانان ما کسب خواهد شد، افزود: امید به آینده یک رمز موفقیت است که در جوانان ایران اسلامی وجود دارد.
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با بیان اینکه ما باید از نظر اقتصادی جزو 10 کشور اول آسیا باشیم و این نقشه راه را با جدیت پیگیری می‌کنیم و به فضل الهی موفق می‌شویم گفت: جوانان ما بدانند برنامه کشور در پیشرفت و توسعه برنامه مشخص و کارشناسی شده‌ای است و در اجرای آن خودتان را سهیم بدانید.
امام جمعه موقت تهران در پایان تأکید کرد: در عرصه‌های اقتصادی کشور شاهد شکل‌گیری زیرساخت‌ها در تمامی عرصه‌ها هستیم و امید به آینده رمز عزت و افتخار ما است.
انتهای پیام

captcha