دفاع از حق مهم‌ترین شاخصه دینداری است
کد خبر: 3789237
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
آیت‌الله میرباقری:

دفاع از حق مهم‌ترین شاخصه دینداری است

گروه سیاسی ــ نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه دفاع از حق مهم‌ترین شاخصه دینداری است، گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

دفاع از حق؛ مهم‌ترین شاخصه دینداری

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه کرج ضمن تشکر از حضور مردم و مسئولان در این مراسم گفت: این حضور یکی از بزرگترین عبادات است چون یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دینداری دفاع از حق است و مردم با حضور در این راهپیمایی از حق علیه باطل دفاع و بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.
وی افزود: 40 سال است که پرچم جمهوری اسلامی در هجوم همه جانبه دشمن است و این پابرجا ماندن ناشی از استقامت در راه دین خداست و این بزرگترین شاخصه دینداری است.
این مسئول با بیان اینکه دینداری هرگز تضعیف نشده است گفت: گفته می‌شود دینداری تضعیف شده، این ادعایی بیش نیست، شاید ریزش‌هایی کمی داشته باشیم که طبیعی است ولی شاهد رویش‌هایی هستیم که غیرقابل‌انکار است.
میرباقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان یک روزنامه‌نگار مشهور مصری گفت: این روزنامه‌نگار گفته بود که ایران هیچ زمانی به سواحل مدیترانه نرسیده بود مگر در زمان هخامنشیان و ولایت فقیه، امروز ما به سواحل مدیترانه و باب‌المندب رسیده‌ایم.
نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این شرایط آخرین جنگ آمریکا با ما همین محاصره اقتصادی است و مطمئنم اگر استقامت کنیم پیروز خواهیم شد و این پیروزی مقدمه‌ای برای افول بیشتر آمریکا خواهد شد.
میرباقری خاطرنشان کرد: قانون اساسی ما می‌تواند الگوی دنیا باشد، الان بعضی از کشورهای اروپایی از قانون اساسی ما و از اصل ولایت فقیه استقبال کرده‌اند و می‌گویند ما هم برای ثبات تصمیم‌گیری در کشور در کنار ریاست جمهوری که ثبات ندارد باید یک قاعده و ثبات درست کنیم منتهی آن را در شکل خودشان چون ولایت فقیه ندارند می‌گویند پادشاهی.
میرباقری خاطرنشان‌کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی که انقلاب ما به استقلال رسیده است وقتی وجود مقدس امام زمان می‌بیند که دشمن اینگونه می‌ترسد، به شما افتخار می‌کند در این دهه پنجم ما باید به همراهی رهبر حکیم و فرزانه و دارای شجاعت و بصیرت کافی بایستم و موضع خود را شفاف کنیم و بگوییم که به هیچ وجه با غرب ایدئولوژیک موافق نیستیم با پیشرفت موافقیم و با مدرنیزم صددرصد مخالف هستیم؛ و انشالله تلاش کنیم و از تحقیرشدگی در مقابل دنیای غرب پرهیزکنیم، ما نباید غرب را از دریچه هالیوود بشناسیم چون واقعیت چیز دیگری است، باید این بستر ظاهری غرب را کنار بزنیم و در مقابل آن موضوع بگیریم و سعی کنیم تمدن جدید را در اسلام هضم کنیم همان کاری که آنها می‌خواهند با ما بکنند.
وی در پایان گفت: آنچه مایه امیدواری است اینست که یک نسل جوان فاضل، فرهیخته و اندیشمند انقلابی و دلسوز برای ملت در حال شکل‌گیری و شکوفایی است و هرکه دلش برای کشور و ملت ایران و استقلال و آزادی این ملت می‌سوزد همه باید دست بدست هم دهیم و تسلیم نشویم و فریب غرب رانخوریم باطن آن را بشناسیم و سعی کنیم تمدن رقیب را حذف کنیم و انشالله خداوند کمک کند تحت رهبری‌های حکیمانه به استواری این راه را ادامه دهیم.
انتهای پیام

captcha