برپایی جشن ۴۰ سالگی زیر بارش برف در دارالارشاد اردبیل
کد خبر: 3789253
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
اردبیلی‌ها حماسه‌ای جاودانه خلق کردند؛

برپایی جشن ۴۰ سالگی زیر بارش برف در دارالارشاد اردبیل

گروه سیاست و اقتصاد ــ مردم غیور و ولایتمدار اردبیل جشن ۴۰ سالگی انقلاب را در زیر بارش سنگین برف برگزار کردند.

برپائی جشن ۴۰ سالگی زیربارش برف در دارلارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، با وجود شرایط نامساعد جوی و در زیر بارش برف مردم ولایتمدار و مومن اردبیل به صحنه آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری عهد و پیمانی مجدد ببندند.
در این راهپیمایی شرکت‌کنندگان در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پلاکارد‌هایی را مزین به شعار‌های انقلابی و مبارزه با استکبار جهانی در دست دارند برلب مرگ برآمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود کافر را زمزمه کرده و همچنان بعد از گذشت ۴۰ سال بر شعار‌های اصیل استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.
مردم اردبیل در این راهپیمائی در حالی که به همراه خانواده‌ها و فرزندان خود حضور یافته‌اند شعار‌های حسین حسین شعار ماست/شهادت افتخار ماست، حزب فقط حزب علی رهبر فقط سیدعلی و ... را سرداده و در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باردیگر به دنیا و ایادی کفر نشان دادند که همچنان سروقامت زیرپای انقلاب و حمایت و پشتیبانی از این نظام ایستاده‌اند و لحظه‌ای از اهداف انقلابی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.
در حالی که هوای اردبیل برفی بوده و در طول مسیر شرکت‌کنندگان با در دست داشتن چتر‌هایی در این شکوه و عظمت ۴۰ سالگی انقلاب شرکت کردند که تجمع واقعی در میدان مصلی اردبیل انجام شده و تا لحظاتی دیگر سخنرانی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جمع اهالی اردبیل آغاز خواهد شد تا این راهپیمائی با صدور قطعنامه با پایان برسد.
آنچه که در راهپیمائی ۴۰ سالگی انقلاب نمود بیشتری یافته تنوع برنامه‌های برگزار شده در مسیر راهپیمائی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شایستگی توانسته است غرفه‌های متعددی را برای کودکان و نوجوانان و همچنین پخش تراکت‌ها، پوستر‌ها و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند
حجت‌الاسلام ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در حاشیه برگزاری این راهپیمائی اظهار کرد: بار دیگر مردم اردبیل به رغم شرایط جوی نامساعد حاضر شدند تا عشق و وطن‌دوستی و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و آرمان امام و شهدا نشان دهند.
حجت‌الاسلام نظرپور خاطرنشان کرد: در همه شهر‌های استان راهپیمائی باشکوهی را امروز شاهد هستیم و امیدواریم این حرکت ملت ایران در ۴۰ سالگی انقلاب ختم به خیر شده و مسئولان بیش از این قدر مردم و آحاد ملت را بدانند.
انتهای پیام

captcha