ملت ایران بار دیگر عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید
کد خبر: 3789302
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

ملت ایران بار دیگر عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید

گروه سیاسی ــ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیداری اسلامی و جهانی شده است متذکر شد: ملت ایران در چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور با صلابت خود بار دیگر عزت، قدرت و اقتدارش را به رخ جهانیان کشید.

ملت ایران بار دیگر عزت و اقتدار را به رخ جهانیان کشیدبه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سایری، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان ظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم دامغان با بیان اینکه یکی از دلایل دشمنی استکبار جهانی و آمریکا با ایران اسلامی به‌واسطه این است که ما رژیم صهیونیستی را هرگز به رسمیت نمی‌شناسیم و از فلسطین حمایت می کنیم اظهار کرد: دشمنان به دنبال اسلام‌ستیزی هستند و با این کار خود می‌خواهند با دین و مبانی دینی اسلام مقابله کنند.
وی ادامه داد: دشمن به دنبال تضعیف باورهای دینی جوانان ایران اسلامی است اما ما پیرو مکتب حضرت زهرا (س)، امام حسین (ع)، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم که برای دفاع از دین و ارزش‌های اسلامی و خون پاک شهدا می‌بایست ایستادگی کرد.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: دشمن به دنبال تضعیف باورهای دینی جوانان ایران اسلامی است و با این کار خود می‌خواهند با دین و مبانی دینی اسلام مقابله کنند.
سایری با تاکید بر اینکه دشمنان ایران به ویژه آمریکا علیه نظام و مردم ایران خیانت زیاد داشته اند یاداور شد: ملت ایران از دشمنی ترس واهمه‌ای ندارد چرا که ملت ما روز به روز مقاوم‌تر و مستحکم‌تر می شود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیداری اسلامی و جهانی شده متذکر شد: ملت ایران در چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور با صلابت خود بار دیگر عزت، قدرت و اقتدارش را به رخ جهانیان کشید.
به گفته سایری ملت ایران با انقلاب اسلامی خود نظام استکباری را زیر سوال برد و حتی امروز فرهنگ غرب را نیز به چالش کشیده است.
انتهای پیام

captcha