شکوه چهل سالگی انقلاب در دارالعباده
کد خبر: 3789341
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

شکوه چهل سالگی انقلاب در دارالعباده

گروه سیاسی ــ مردم دارالعباده و دارالعلم یزد صبح امروز با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و انسجام را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

شکوه چهل سالگی انقلاب در دارالعبادهبه گزارش ایکنا از یزد، مردم دارالعباده و دارالعلم یزد صبح امروز با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و انسجام را بار دیگر به نمایش گذاشتند.
این مراسم صبح امروز از ساعت 9 صبح در بیش از 80 نقطه استان با حضور پرشور مردم آغاز شد.
مردم در مرکز استان از دو مسیر میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی (ره) به طرف چهارراه شهدا و تکیه امیر چخماق و مسیر شماره دو از میدان بعثت به طرف تکیه امیرچقماق شکوه و عظمت را به نمایش گذاشتند.
حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، قائم مقام مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در این مراسم تبعیت از مقام معظم رهبری را از دیگر ضرورت ها برای توسعه و پیشرفت کشور ذکر کرد و گفت: مسئولان کشور در تمام قوا باید با تلاش، پشتکار و مجاهدت، ‌این حضور ارزشمند مردم را ارج نهند و تمام تلاش های خود را برای حمایت و رفع نیازهای آنها به کار گیرند.
وی افزود: مشکل اصلی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اسلام به عنوان دین این ملت است ‌اما نمی دانند هرچه توطئه کنند ذره ای از اعتقاد مردم کاسته نخواهد شد.
قائم مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بیان کرد: مردم مومن و انقلابی ایران تا تحقق اهداف عمران و آبادی کشور، خودکفایی کامل، خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام و اثبات حقانیت انقلاب اسلامی ایستاده اند و با عظمت و اقتدار کامل راه خود را ادامه خواهند داد.
حجت الاسلام غفوری گفت: ‌انقلاب اسلامی ایران ادامه راه انبیا، اولیا، حضرت زهرا(س) و ‌حضرت امام حسین (ع) است و ملت آگاه و مومن ایران با قیام خود به جهانیان ثابت کردند که زمینه ساز ظهور مقدس حضرت امام زمان(عج) هستند.
قائم مقام مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور گفت: مسئولان بدانند که مردم از مدیران زحمتکش که برای رفع نیاز آنها تلاش کرده اند، حمایت ‌می کنند و دفاع از حقوق ملی در عرصه‌های بین المللی ازجمله مهم ترین مطالبات ملت مسلمان ایران از مسئولان ‌است.
در پایان این مراسم که با حضور مسئولان استان برگزار شد، قطعنامه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ٨ بند توسط سعید زارع، دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت شد و راهپیمایان و مردم حماسه آفرین استان با سردادن شعار الله اکبر ‌بندهای آن را تایید کردند.

انتهای پیام

captcha