توسعه مجالس قرآن ابعاد فرهنگی جامعه را عمق می‌بخشد
کد خبر: 3789357
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۷
سردار قاسم سلیمانی:

توسعه مجالس قرآن ابعاد فرهنگی جامعه را عمق می‌بخشد

گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مجالس قرآن هر قدر توسعه یابد، جامعه در ابعاد فرهنگی عمق پیدا می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، شامگاه دوشنبه، 22 بهمن، در جمع مداحان استان کرمان در بیت‌الزهرای کرمان گفت: بیش از ۴ هزار مداح در استان وجود دارد که از ثمرات فرهنگی انقلاب و کاری ارزنده و مهم است.
وی افزود: دفاع از نظام، دفاع از دین است و این قابل تفکیک نیست. وقتی مداحی همراه با اشعار مضامین بلندی داشته باشد، خیلی آدم را متأثر می‌کند و مقاومت و فداکاری را با دین و بالعکس تلقین کردن خیلی ارزشمند است.
سلیمانی بیان کرد: نفس اینکه یک نوجوان و جوان قدم در این راه بگذارد و خود و جسم و روح خود را با شعار اهل بیت تمرین دهد، تأثیر دامنه‌دار و وسیع دارد و تأثیر بر یک نفر ندارد، حداقل آن این است یک خانواده را متأثر می‌کند.
فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: مجالس و حفاظ قرآن هر قدر توسعه یابد جامعه در ابعاد فرهنگی عمق پیدا می‌کند.
وی اظهار کرد: وقتی کسی روح خود را با موضوعی عجین می‌کند قرآن باشد یا معارف و مدح اهل بیت، مانند ورود به یک مجلس گذرا نیست و پایداری در او ایجاد می‌شود.
فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد: مداحان در این زمینه کار جدی کنند و مردم باید به این موضوعات و استفاده از مضامین بلند توجه کنند و مداح وقتی می‌خواهد موضوعی را ترویج کند، خود باید از همه متأثرتر باشد.
انتهای پیام

captcha